Monopoly og min drøm

Etter å ha lagd middagen og sittet og spist sammen så følte jeg meg ikke helt bra psykisk. Så til dessert ble det iskrem og så fant jeg en film å se på. Denne gangen ble det faktisk en film jeg aldri har sett før. Den heter Funsize. En helt OK film egentlig. Grunnen til at jeg valgte denne filmen var egentlig bare fordi Victoria Justice var med, men det var som sagt ikke en veldig bra film.

Etter filmen så ble det brettspill sammen med samboeren min. Det er jo alltid like gøy, men akkurat nå var det litt ekstra gøy. Jeg hadde det veldig gøy i dag sammen med han. Også vant jeg, overlegent. Det er jo litt ekstra gøy, men det er jo ikke derfor jeg hadde det skikkelig hyggelig. Han er jo den som gjør det så gøy å spille. Og vet dere hva jeg har funnet ut? Jeg er ikke bare en dårlig taper, men også en dårlig vinner. Vel, jeg har vel egentlig vist det en stund. Desutten er det selve spillet som er det gøyale med alt. Jeg blåser egentlig i hvem som vinner eller taper. Jeg vil bare ha en fin stund sammen med kjæresten min.

Så nå er altså spillingen over og jeg ligger på sofaen. Jeg vurderer om jeg skal se på en film, men først tenkte jeg å hoppe i dusjen. Kanskje jeg får kjølt meg litt ned. Det blir ganske varmt av å spille brettspill. Så har jeg litt tid til å tenke på hva slags film jeg vil se. Nå har jeg hatt lyst til å se et par skrekkfilmer en stund, men det er ingen steder som har de. Jeg har sjekket overalt. Så kanskje jeg på kjøpe meg noen filmer neste gang jeg får penger. I såfall har jeg lyst på the grudge og silent hill. Det er faktisk ganske mange filmer som står på ønskelisten min så vi får se om jeg velger å bruke masse penger på det eller om jeg velger å kjøpe klær. Favorittmerket mitt har kommet ut med nye kolleksjoner og jeg har så utrolig lyst på noen (MANGE) av plaggene dems. Uansett så er det noen ting jeg faktisk trenger. Jeg må ha tjukke gensere til vinteren, tightser og lange skjørt. Nesten alle skjørtene mine er korte. Desutten har jeg ganske få kjoler. Og la oss bare innse det. Jenter får aldri nok klær. Sånn er det bare. Når mamma var yngre så hadde hun outfit som matchet i alle mulige farger. Vi snakker sko, vesker, skjørt og alt mulig. Så kanskje ikke så rart at jeg er opptatt av mote. Jeg er opptatt av en helt annen mote, men jeg liker accessories. Belter, sko, smykker. Alt skal passe sammen. Jeg kan prøve 4 topper før jeg er fornøyd. Og drømmen er å ha en hel vegg med skohyller og skikkelig fint walk-in der alt er i et perfekt system. Maybe one day.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg