Mitt lille fristed

Når jeg kom til kurset i dag så hadde jeg jo så klart glemt å lade pcen. Jeg la den på lading og satt meg for å tegne en tatovering jeg har hatt lyst til å ta en god stund. Det er navnet til bestemor som jeg har tatt som mellomnavn. Etter en stund ble jeg kalt inn på møte for å snakke om cven jeg hadde sendt på mail til veiledern min der. Jeg fikk mange gode tips om hvordan jeg kan gjøre den bedre. Siden jeg skal søke som tatovørlærling så kan jo cven min se litt annerledes ut. Dette hadde jo ikke jeg tenkt noe på og syns jo dette høres utrolig tøft ut! En ting til på planen som jeg kan gjøre da.

Resten av dagen har egentlig vært ganske rolig. Jeg tok meg en tur opp i skogen for å koble helt av. Det er så deilig å bare sitte på berget der og se på den nydelige naturen som vi i Norge er så heldige å leve med. Nå hadde mesteparten av snøen blitt borte og fjellet hadde tørket. Jeg kommer nok til å tilbringe mye tid der oppe når jeg er hjemme. Mitt lille fristed. Nå er skogen ganske stor, men jeg har et fast sted der jeg pleier å slå meg ned og tenke/slappe av.

Og når jeg først er på tur så må jeg jo ta noen bilder.

Resten av dagen skal jeg bare slappe helt av. Det blir vel å ligge å tenke på gutten min og savne han som jeg pleier å gjøre når jeg ikke er med han. Dagen i dag har heldigvis gått ganske fort så da kanskje dagene fremover går fort også, frem til jeg ser han igjen. Dagene sammen med han går hvertfall utrolig fort. Det er jo veldig trist da, men sånn er det når man trives sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg