Mitt beste råd til slike dager

Jeg har vært utrolig flink til å starte dagene med en tur og da også en ganske lang tur, men i dag gjør jeg ikke det. Turen i dag er avlyst. Selvom solen skinner som bare det og det faktisk er utrolig vakkert ute så klarer jeg ikke gå ut. For I dag er jeg stuck med min kjære venn, depresjon. Når bare det å skrive et innlegg tar hundre år og jeg så vidt klarer å fullføre så skjønner jeg at dagen I dag vil bli vanskelig, men man kan jo ikke slutte å prøve og snu denne dagen. Så blir forhåpentligvis morgendagen mye bedre.

Det er ikke meningen å sitte her å syte om hvor ille jeg har det, men noen dager er faktisk veldig vanskelige for meg. I dag er faktisk den tyngste dagen i år. Jeg har bare ligget her og stirret ut i luften. Ikke engang tven har blitt skrudd på i dag. Fordi i dag trenger jeg energien min til å kjempe i mot depresjonen. Så hvis det er lite innhold på bloggen I dag. Vel ja, da vet dere hvorfor. For det er ikke så lett å leve som normalt når 20kg ligger på ryggen din og trykker deg ned.

Om du selv sliter med depresjon så har jeg et lite tips. Aldri la depresjonen ta vekk alle de gode minnene. Tenk på dager du gleder deg til eller ting du har opplevd som får deg til å smile. Selvom du ikke har energi til å kjempe så gjør det allikevel. I morgen blir en bedre dag, jeg lover deg. Bare kjempe mot depresjonen med ditt sterkeste og beste våpen, nemlig positive tanker. Det er tungt og vanskelig, men det vil absolutt være verdt det. Så I dag skal jeg ligge og tenke på alle de fine turene fra i fjor og alle turene jeg skal dele med dere denne sommeren.

Hold ut!

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Håper det går bra med deg fremover. Masse fine bilder du legger ut. Og en herlige matoppskrifter jeg vil prøve ut en gang seinere. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg