Miss A Nettbutikk

Miss A er en veldig fin nettbutikk som er utrolig billig. Jeg har handlet noe der og tenkte jeg skulle vise dere disse tingene, men først vil jeg fortelle litt om denne nettbutikken. For Miss A er et sted der du kan få tak i ganske mye til kun 10,-. De har hårpynt, sminke, hudpleie og mye mer. Det er litt som Normal og Lyko, men enda billigere. Hvis du ønsker småting til en billig penge så er det her du bør handle. Jeg fikk tipset fra en youtuber og måtte bare sjekke det ut. Der fant jeg masse jeg kunne tenkt meg, men jeg kunne ikke kjøpe alt fordi jeg ikke hadde så mye penger akkurat da. Så jeg kjøpte noen få ting bare for å se hvordan produktene var og jeg er faktisk veldig fornøyd. Før jeg går inn på mer detaljer så skal dere få se hva jeg har kjøpt.

Strikkene syns jeg var veldig søte og for meg var de perfekte. Jeg har ikke mye eller tykt hår så disse tror jeg blir veldig fine å bruke. Den grå strikken er litt liten, men den andre har veldig god stretch. Om man bare skal sette opp noe av håret og vil ha en slik strikk så vil nok disse være perfekte. De er ikke veldig små, men de er heller ikke veldig store.

Jeg kjøpte også 3 masker og størrelsen på de var veldig bra. Behagelige å bruke og utrolig billige. Også har dem mange å velge mellom. Jeg kjøpte 2 mørke med blomstermotiv og 1 mørk blå. Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med både utseendet og hvordan de sitter.

Så kjøpte jeg en hårbørste og noen bobby pins som er veldig kjekt å ha. Hårbørsten er veldig god kvalitet. Den er god å holde i og den ser utrolig bra ut i tillegg. Den er svart med metallic babylilla/rosa. Det er ogsså mange andre å velge mellom så jeg tror det kan være hårbørster for enhver. Bobby pins derimot ble jeg ikke veldig glad for. Disse er ikke beskyttelse på enden så det vil jo skrape ganske godt i hodebunnen om man ikke er forsiktig. Greit nok at de bare kostet 10,-. Allikevel ble jeg litt skuffet da jeg fikk se dem, men det kan jo hende at man så det godt på bildet på siden dems. Jeg har ikke sjekket. Nå kommer jeg til å bruke dem uansett. Jeg må bare huske å være forsiktig når jeg setter dem inn. Utenom det så ser det ut som det er pins som holder seg på plass og det er jo egentlig det viktigste. Jeg kjøpte svart, men de hadde også i forskjellige farger og det er jo ganske kult!

Til slutt kjøpte jeg med shower steamer. Disse skal man bare legge nederst i dusjen (for dem som ikke har badekar og kan bruke bath bombs) også vil det dufte herlig i dusjen. Jeg har jo nettopp fått disse så jeg har ikke fått brukt dem ennå, men jeg må si at jeg gleder meg. De lukter veldig godt, selv nå når de er innpakket. Så ja, jeg gleder meg til neste gang jeg skal dusje!

Og det var alt jeg hadde kjøpt denne gangen. Jeg har en del jeg har lyst til å bestille derfra, men det får bli en annen gang. Det er jo så mye så jeg må ta litt nå og da. Jeg har andre ting jeg må kjøpe som står høyere på ønskelisten for øyeblikket. Dessuten er det jo regninger og mat. Til slutt er det ikke så mye penger igjen. Nå som julen nærmer seg så må jeg jo tenke på julegaver og julemiddag, men det blir ikke siste gang jeg handler fra Miss A for jeg er veldig fornøyd med de aller fleste produktene jeg kjøpte.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg