Mine smykker

Jeg har en del smykker så jeg tenkte hvorfor ikke lage et innlegg hvor jeg viser dere smykkene mine. Det blir ikke alle smykkene mine, men de som ligger i boksen som dere ser bildet av under her. Jeg har jo hatt en god del smykker før, men mye av det har blitt kastet opp igjennom årene. Før hadde jeg jo så mye forskjellig. Ikke bare kjeder, men masse armbånd, ringer og øredobber. Vel, øredobber får jeg jo ikke brukt siden jeg har utvidet hullene. Jeg må derfor kjøpe inn mange nye når jeg har fått utvidet til den størrelsen jeg vil ha. Så nå har jeg kun kjeder. Det kommer nok en tid der jeg kommer til å kjøpe inn mye mer, men akkurat nå har jeg det som er bilde av under her.

Mye av dette er så gammelt at du vil ikke finne det noe sted lengre. Andre ting har jeg kjøpt på ebay. De 3 siste derimot er ganske nye og de kommer fra KILLSTAR. De har utrolig mye fint der, men jeg kommer aldri til å handle chokere fra KILLSTAR igjen for den med månen på passer meg ikke. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å bare ta av månen og sette det på et annet kjede eller bruke delene til å lage et lengre silkebånd slik at jeg fortsatt kan bruke det som en choker. Vi får se hva jeg finner på. Jeg ble bare litt irritert da det ikke passet fordi det kostet litt både for smykket, men også for å få det til Norge. Så det var jo veldig kjedelig. Anhenget er utrolig fint da så uansett hva som skjer så har jeg hvertfall månen.

Smykket over chokeren med månen er faktisk mitt eldste smykke og det har vært et av mine favorittsmykker i veldig lang tid. Det ble kjøpt på Glitter for veldig mange år siden. Så det er brukt veldig mye og jeg elsker det fortsatt like mye som da jeg kjøpte det. Jeg syns det er så utrolig fancy og elegant selvom det i hovedsak er søppel. Det er jo ikke verdt noe, men kult er det uansett.

Det var altså smykkene mine og boksen de ligger i. Absolutt ikke noe av verdi, men det er fordi jeg liker ting som faktisk er litt størrelse på. Et gullsmykke hadde jo ikke akkurat passet så godt inn i resten av stilen min.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg