Mine nyttårsforsetter

De aller fleste har nyttårsforsetter. Gjerne at de skal bli sunnere også faller halvparten av oss av disse før februar har startet. Så det er noen ting jeg IKKE setter opp på listen min og det er trening og kosthold. For er det noe jeg vet så er det at disse nyttårsforsettene aldri kommer langt. Så i stedenfor å sette slike ting på listen så skal jeg heller prøve å finne på noe annet. Vel, det har jeg jo allerede ellers ville jeg jo ikke sittet her og skrivd nyttårsforsettene mine for dere. Så la oss se hva jeg har skrivd opp.

  • Bli flinkere til å ta bilder. Jeg kan ikke si at bildene mine er stygge, men det er alltid noe man kan lære og jeg har veldig lyst til å bli bedre til å ta bilder slik at bloggen min også kan bli bedre. Nå ser jeg jo stor forbedring på bilder jeg tok for 2-3 år siden og de jeg tar nå, men kan jeg forbedre meg enda mer og lære enda flere teknikker i løpet av 2021? Vi får vel bare vente og se.

 

  • Jeg har også et ønske om å få en enda bedre blogg så jeg har tenkt til å jobbe mye mer slik at jeg kan få bloggen til et nytt nivå. Jeg legger allerede mye jobb inn i bloggen, men det er allikevel noe jeg kan gjøre for at det skal bli enda bedre. Det krever ganske mye av meg, men jeg er absolutt klar for det og jeg tror 2021 kommer til å bli et ganske bra år for bloggen (da mener jeg ikke flere lesere, men en enda bedre blogg).

 

  • Dyrke mer grønnsaker og bruke hagen til sommeren. I fjor fikk jeg lov til å bruke hagen, men så ble alle plantene stående inne og jeg syns det er veldig synd nå som jeg ser tilbake på det. Så jeg tenkte å bruke det blomsterbedet jeg fikk lov til å plante ting. Mer om dette senere. Jeg vil ikke si for mye før jeg faktisk gjør det og kan vise dere resultatet, men det vil bli en god del spennende og gøyale planteprosjekter til våren igjen. Det har jeg bestemt meg for (med mindre vi må flytte for det vet man jo aldri).

  • Jeg vil også fortsette med de flotte turene mine i skogen fordi dem gjorde sommeren min helt fantastisk. Når jeg gikk i skogen så fikk jeg virkelig senket skuldrene, men samtidig møtte jeg mennesker og jeg fikk utfordret angsten så det tror jeg kan være veldig fint for meg. Så da må jeg prøve å finne en balanse på akkurat det sånn at jeg ikke sliter meg ut helt og blir liggende i minst en uke.

 

  • Jeg har virkelig lyst til å få til og bade i 2021 fordi i fjor fikk jeg ikke gjort det. Det er faktisk noe jeg savner selvom jeg absolutt ikke er komfortabel i en bikini så er det veldig godt å avkjøle seg litt om sommeren. Så i verstefall kan jeg ta meg en tur til badeplassen alene og vasse litt for der ser det så deilig ut. Kanskje jeg til og med kan få med meg venninna mi i løpet av sommeren også.

 

  • 2021 skal også være der året der jeg baker mye mer. Jeg har lyst til å komme med oppskrifter på bloggen mye oftere for jeg ser at dere lesere syns det er veldig gøy. Da snakker jeg om alt mulig fra baking til matlaging. Det skal bli et år med mange gode oppskrifter som vi kan kose oss med “sammen”. Selvfølgelig har jeg allerede begynt å planlegge og jeg har så mange idèer så jeg håper dette blir året der jeg får den bloggen jeg ønsker å ha og at jeg klarer å holde denne kroppen i sjakk hele vinteren sånn at jeg kan komme i gang med en gang januar starter. Så da vet dere det. Oppskriftene stopper ikke når julen er over.

 

  • I tillegg til baking har jeg også lyst til å bli bedre med hobbyrelaterte innlegg. Jeg har lyst til å lage innlegg der jeg viser dere hvordan man gjør de forskjellige tingene eller steg for steg på maleriene jeg maler osv. Ikke bare “se hva jeg har lagd” og ferdig med det. Også har jeg lyst til å prøve minst èn ny hobby dette året og det må vel bli Fimo leire for det har jeg jo ennå ikke fått prøvd, men jeg har kjøpt det inn til et spesielt prosjekt bl.a. Så vi får se hva 2021 bringer når det kommer til nye prosjekter og nye hobbyer. Jeg føler at jeg har prøvd det meste, men jeg kan jo snuble over noe nytt. Det vet man jo aldri.

  • Youtube. Det har jo vært drømmen så utrolig lenge og det er noe jeg virkelig vil få i gang når det nye året begynner. Problemet er bare det at jeg har mye å planlegge og sette meg inn i før jeg kan begynne å filme videoer og legge ut. Først og fremst må jeg bli enig med meg selv om jeg skal ha en engelsk eller norsk kanal. For hvis jeg har en norsk kanal så kan den jo være en del av min blogg og det nettverket der, men hvis den er engelsk så når jeg jo ut til flere. Så det er egentlig der jeg står litt fast. Hva syns dere?

 

  • Jeg har også lyst til å bli flinkere til å lese. Kanskje ta en dag i uka til å lese i en bok. For jeg var jo veldig flink en god stund også har jeg flyttet hele fokuset over på bloggen. Så da må jeg nok bli flinkere til å finne tid til andre ting enn bloggen. Mange spennende bøker står og venter på å bli lest. Det er noe jeg må bli mye flinkere til, å finne tid til å lese. For det er alltid tid hvis man bare vil.

Hva er dine nyttårsforsett? Og viktigst av alt, tror du at du klarer å holde dem?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg