Mine nyttårsforsett

Nå kommer snart 2023 og jeg har lyst til å sette meg noen nyttårsforsett som jeg kan holde. Det har vært litt av et år og jeg har lyst til at neste år skal bli enda bedre. Så la oss sette oss ned og lage en liste over våres nyttårsforsett. Om du har noen så vil jeg veldig gjerne høre om dem i kommentarfeltet, enten her på bloggen eller på bloggens facebookside.

Her kommer hvertfall mine nyttårsforsett:

  • Reise. Som jeg fortsalte tidligere, i et annet innlegg, så har jeg lyst til å oppleve mer. Jeg har lyst til å besøke nye steder og reise rundt. Det er så mange steder jeg har lyst til å dra, men mest av alt har jeg lyst til å se mer av Sverige sammen med jenta mi. Også har jeg lyst til å vise henne rundt i Oslo. Vi får se hvor mange steder vi får sett i løpet av året. Reise mer skal jeg hvertfall gjøre.
  • Bli bedre psykisk. Jeg kommer til å jobbe masse med psyken fremover. Det er et mål jeg alltid har hatt, men det var veldig vanskelig å bli bedre der jeg bodde før. Skal ikke gå inn på det, men det var grunnen til at flytting ble nødvendig. Nå som vi har kommet til et sted der vi trives, vil jeg fokusere på psyken og forhåpentligvis bli bedre med tiden.
  • Husarbeid. Jeg har lyst til å holde det fint og ryddig rundt meg. Egentlig er jeg veldig glad i å holde på hjemme, men psyken min har tatt all energien og revet kroppen min fra hverandre. Så jeg håper derfor at denne nye starten vil gjøre alt mye bedre. Frem til nå har jeg jo holdt på hjemme og jeg elsker det. Ingenting gir meg mer energi enn å ha det ryddig og rent rundt meg.
  • Bloggen. Jeg ønsker mer fokus på bloggen av flere grunner. Det er fint å gå tilbake og se på alle bildene fra turene jeg har vært på, men det er også utrolig koselig å dele alle opplevelsene mine med dere. Det ser ut som dere også setter pris på at jeg deler, så det håper jeg at jeg klarer å gjøre ennå mer enn før. Særlig når jeg er på reise eller har vært ute og spist osv.
  • Mindre sukker. Dette er jo noe alle tenker. De vil trene og spise sunnere, men jeg tenker mer på kroppen min. Først og fremst har jeg lyst til å ha en sunnere kropp og en renere hud. Så jeg kommer til å trappe ned på godteri og søtsaker. For jeg vet at når jeg kommer over den kneika så føler jeg meg mye bedre. Og jeg har virkelig lyst til å føle meg bedre både fysisk og psykisk. Noe jeg klarer veldig fint er å spise sunt og være i aktivitet, men jeg er også veldig avhengig av sukker. Det er jo absolutt ikke bra. Så derfor har jeg allerede begynt å ro ned på godteri. Og brus med sukker har jeg jo nesten ikke drukket i år. Derfor tar jeg neste steget og håper at det går like bra med godteri som det har gjort med brus.

Dette er faktisk ting som jeg virkelig har tenkt en god del på. Så får vi se om det blir slik jeg håper. Uansett hva som skjer i 2023 så håper jeg det blir et positivt år. Ikke bare for meg, men for alle sammen.

Bildene er forresten tatt i Norrköping når jeg og jenta mi var på shopping der. Det var så nydelig, men så glemte jeg å bruke bildene da jeg viste dere hva jeg hadde handlet. Så da tenkte jeg at jeg likså godt kunne bruke dem nå. For jeg hadde så lyst til å vise dere.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg