Mine mål for 2019

Å stå opp kl.07.00 er alt for tidlig når jeg ikke skal være på kurset før kl.12.00, men allikevel ligger jeg her lys våken. Soverommet er iskaldt og jeg har derfor sovet veldig dårlig i natt. Planen var å legge seg tidlig i går, men jeg fikk jo ikke sove før midnatt. Nå vil jeg ha sol og sommer før jeg fryser meg dårlig her. Det dummeste er vel at sengetøyet mitt ligger ute i garasjen. Alt jeg har er 2 tynne tepper.

I dag blir det først og fremst å dra på kurset. Der skal jeg prøve å bli ferdig med CVen og fortsette på søknaden min. Jeg står litt fast i forhold til de spørsmålene jeg skal stille om tatoveringsyrket så jeg har nok å sette meg ned med. I tillegg til dette må jeg finne ut hvor mye tegnekurs koster og hvor dem har det. Det er ganske mye arbeid som står på planen fremover, men det er godt å ha noe å gjøre når jeg først skal være på et sånt kurs. Nå får jeg masse andre oppgaver som jeg egentlig ikke behøver, men jeg kommer til å fokusere på mitt først. Jeg har ingen planer om å rote bort tiden min på andre ting enn det som er nødvendig! Jeg har et mål jeg jobber meg til og ingenting skal gå stå i veien for at det.

Er det noe jeg ikke forstår med kursene innen nav så er det alle disse oppgavene man får som faktisk bare står i veien for å komme seg ut i arbeid. Det er ting som ikke henger helt på greip i mine øyne, men det er vel en mening med alt dette. Jeg har vært på et sånt kurs før og det er ganske mye rart dem setter deg til. Det er ikke rart at noen mennesker bruker år og dag for å komme seg ut i jobb når oppgavene strømmer inn. Jeg skal hvertfall ikke la meg distrahere. Jeg har satt meg et mål og det skal jeg nå!

Først og fremst må jeg bli ferdig med CV og søknad. Når det er i boks skal jeg på tegnekurs og lære meg skyggelegging, detaljer og få ting rett. Så blir det praksisplass eller lærlingstid på et tatoveringsstudio. Det er planen jeg har for dette året. I tillegg har jeg andre mål som å holde meg i form, bli bra psykisk og bli sunnere. Jeg ønsker også å få førerkortet i løpet av året, hvertfall begynne på det. Vi får se hvordan 2019 utformer seg. Jeg skal hvertfall gortsette å jobbe beinhardt frem til jeg er i mål!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg