Mine KILLSTAR dekorasjoner

Dere som følger meg vet jo at jeg elsker alt som er fra KILLSTAR og det har gått en del penger til å kjøpe inn bl.a dekorasjoner fra dem. Noe har jeg kjøpt på Ragnaråkk, noe på Kates clothing og resten kommer fra KILLSTAR sin egen nettside. De er ganske store og har mange andre butikker til å selge produktene dems. Derfor har jeg kjøpt litt her og der. Så la oss se hva jeg har her.

Lysestake og stearinlys

Godteriskål

Lite gulvteppe

Dørmatte

2 krukker

Blomsterpotte (mini)

Skrin

Skrin

Krukke

Puter

Der har vi altså alle tingene fra KILLSTAR (lifestyle) som jeg har kjøpt. Den hvite hodeskallen (blomsterpotte) og den svarte hodeskallen (skålen) har jeg 2 stykker av. Også må jeg bare beklage for flaggermus matta som ikke ser veldig bra ut. Den har fått en flekk. Noe som irriterer meg veldig fordi jeg vet ikke om dem tåler å bli vasket. Derfor hadde jeg den på rommet og ikke foran døra, men den ble griset til allikevel.

Jeg har jo lyst på mye, mye mer (egentlig alt som ikke er satanistisk). Bl.a har dem noen nydelige vaser (2 som er litt forskjellige) som er formet som kister. Jeg syns de er så vakre, men jeg finner stadig andre ting jeg også vil ha og disse blir alltid fjernet fra handlekurven. Jeg vet ikke hvorfor for de er jo egentlig noe av det jeg har mest lyst på. Jeg må virkelig få kjøpt de en dag. Om du lurer på hva jeg snakker om så kan du finne dem HER og HER. Det er ikke sponset eller noe sånt, jeg ville bare at dere skulle få se hvordan de ser ut siden det er noe jeg liker.

Nå har det jo kommet mye nytt og jeg blir jo like glad hver gang, men det betyr jo at det er mye nytt som jeg har lyst på. Forhåpentligvis vil jeg klare å kunne kjøpe mer, men sånn som det er nå så er ikke det så lett. Jeg har mye og jeg er veldig glad for det jeg har. Så jeg setter heller pris på alt jeg har hatt råd til å kjøpe enn alt jeg ikke har råd til.

Som dere ser så har KILLSTAR veldig mye forskjellig. Jeg har jo kjøpt klær, accessories og veska mi derfra også. Hvis noen har lyst til å se bilder av klærne jeg har kjøpt fra dette merket så si i fra. Nå er det jo ikke så varmt lengre så da går det faktisk an å skifte uten å koke i hjel. Så hvis det er noe dere vil se så kan dere legge igjen “Ja” i kommentarfeltet. Jeg har faktisk kjøpt en del klær derfra når jeg tenker meg om. Så ja, jeg viser gjerne frem klærne om det er noe dere ønsker. Ellers så skal jeg bli flinkere til å legge ved bilder av klær jeg kjøper i fremtiden sånn at dere får se det når jeg får det. Jeg har fått en kommentar på det and I hear you! Tusen takk for at dere gir meg sånne tilbakemeldinger. Jeg skal bli flinkere til å legge ut bilder av ting jeg snakker om.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg