Mine favoritter hos Lyko

Reklame | Lyko

Jeg har fylt på mitt lille lager med diverse på badet. Og her kommer jo da mine nye favoritter som jeg bruker hele tiden. Hva jeg bruker til håret i dusjen, hvilken tannkrem jeg bruker og hvilke ansiktsmasker jeg har fått dilla på. Så la oss ta en titt på hva jeg har klikka hjem fra Lyko denne gangen.

Før jeg viser dere så vil jeg bare si at Lyko er den absolutt beste nettbutikken. Handelen går kjapt, nettsiden er ryddig og enkel, betalingen er superenkel og leveringen går fort. Dem pakker også alt godt. Jeg har aldri opplevd et eneste skadet produkt og jeg har handlet MYE fra Lyko. Det er veldig billig der og stort utvalg. Så ja, det er min favoritt når det kommer til alt av hud/hårpleie osv.

Og hvis det er noe av dette du ønsker å prøve ut så er det bare å klikke på bildet. Da kommer du rett til produktet. Enklere blir det faktisk ikke. Prisen finner du under hvert bilde.

 

Pris: 65,-

Pris: 65,-

Pris: 65,-

Pris: 65,-

Pris: 45,-

 

 

Pris: 45,-

Pris: 111,75,- (÷25%) Tilbudet gjelder t.o.m 30.06.2023

Pris: 111,75,- (÷25%) Tilbudet gjelder t.o.m 30.06.2023

Pris: 119,25,- (÷25%) Tilbudet gjelder t.o.m 30.06.2023

Som dere kan se så er alle produktene hele. Tubene har til og med teip over korkene slik at dem ikke skal åpne seg opp under frakt. Produktene i seg selv er også veldig bra. Camilla Pihl sine produkter har jeg brukt lenge. Eneste shampoo/balsam/hårkur som får håret mitt helt mykt igjen etter masse bleking. Utrolig bra kvalitet til prisen. Så disse er jeg ekstra fornøyd med.

Tannkremen er anbefalt av dama mi og jeg er veldig fornøyd med den også. Den skal være veldig bra for tennene. Så denne blir den eneste tannkremen jeg kommer til å bruke fremover.

Ansiktsmaskene er så enkle å bruke. Jeg har virkelig forelsket meg i disse som bare er å legge over fjeset, som en maske/klut. Man slipper alt det med å smøre ansiktet og vaske det bort etterpå. Og jeg føler at disse virkelig gir ansiktet mye mer glød og man føler seg mer fresh etterpå. Absolutt ansiktsmasker jeg anbefaler dere å prøve ut. Ansiktet ditt vil takke deg etterpå. Og hva er vel mer avslappende enn en ansiktsmaske etter en lang dag? Det er noe av det beste som fins! Prøv du også.

Alt dette og mye mer finner du på Lyko. Bare klikk på bildene og kjøp hjem noe kroppen din vil sette pris på. Også har du noe å se frem til. For det å få pakke i posten er jo nesten som jul/bursdag. Det er hvertfall det for meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg