Mine favoritt…

Influensere

Det finnes jo ganske mange influensere der ute. Vi følger med på livene deres, humor, hobbyer osv. på nettet. Akkurat som meg så legger dem mye arbeid i det dem gjør. Så jeg har så klart begynt å følge noen influensere fast og derfor tenkte jeg det kunne være gøy å skrive litt om dem. Jeg kan jo fortelle hvorfor jeg følger dem og hvor jeg følger dem. Dere skal også få linker til deres sosial medier som jeg følger. Så la oss sette i gang.

Jake Munro er en av de få youtuberne jeg følger. Da mener jeg at jeg ser alle youtubevideoene han legger ut, de han har lagt ut tidligere og jeg kan nesten ikke vente til neste video kommer ut. I tillegg følger jeg han på instagram. Jeg følger også bandet hans på facebook. Så ja, jeg følger med på mye av det han driver med. Det eneste jeg ikke følger med på er patreon og twitter. Mest fordi jeg ikke har twitter og patreon koster penger. Grunnen til at jeg liker å følge han er fordi han har veldig gode videoer med egen musikk, bra bilder og han vet hva han driver med. Jeg liker spesielt vloggene han har liggende på youtube fra tidligere der han flyr med dronen og viser landskapet. Han filmer på en veldig bra måte og han har sin egen stil. Så han stikker seg ut fra andre youtubere. Det at han har klart å fange min oppmerksomhet sier ganske mye fordi jeg har faktisk aldri fulgt noen youtubere før fordi det har vært litt kjedelig å se på i lengden, men nå har jeg altså funnet min type youtubevideoer. Han er en gothyoutuber så hvis du liker den typen så klikk deg inn på:

Youtubekanalen hans. Den finner du HER
Og Instagramprofilen hans finner du HER

Kaya Lili er den andre youtuberen jeg følger fast. Jeg ser på gamle videoer som ligger på kanalen hennes og jeg gleder meg til nye. Ellers følger jeg henne på facebook og instagram for søte bilder og mye mer. For når man følger noen på andre sosiale medier så legger dem som regel ut når det kommer en ny video. Så da har jeg noe å glede meg til når jeg leser at hun skal laste opp en ny video på kvelden eller snart. Grunnen til at jeg begynte å følge Kaya aka Toxic Tears er fordi hun har en nydelig goth stil, men også kan gå i rosa. Hun har alltid utrolig fin sminke og håret hennes er så nydelig. Også liker jeg hvordan personligheten hennes vises på videoene hennes. Hun er seg selv uansett hva og det digger jeg.

Youtube HER
Instagram HER
Facebook HER

Utenom youtube så følger jeg noen få blogger fast. Vel, jeg prøver hvertfall å ta en tur innom nå og da når jeg har tid til det. Dessuten leter jeg alltid etter nye blogger og jeg tar meg alltid turen innom de som kommenterer her på bloggen om de har egen blogg. De jeg følger er:

Stina fordi hun viser frem mye fint. Som f.eks klær, blomster og pynt. I tillegg liker jeg veldig godt å lese om alle tipsene hun poster, ting du ikke viste om Chloe (hunden hennes) og alle små ting. Det er jo veldig moro med slike innlegg fordi det er underholdene. I tillegg følger jeg henne på Instagram sånn at jeg bare kan swipe opp når hun legger til nye innlegg på historien. Da kan jeg jo klikke inn når jeg finner noe spennende i stedenfor å sjekke bloggen henne hver eneste dag, hele tiden for det har jeg ikke tid til.

Bloggen hennes finner du HER
Instagram finner du HER

Isabel er også en av de få bloggerne jeg følger fast. Jeg er ikke veldig mye inne på bloggen, men jeg prøver å lese litt nå og da. Jeg følger henne på youtube og ser alle videoene hun legger ut der da. Ikke så mye som Jake og Kaya der jeg ser på tidligere videoer også, men alle videoer hun poster nå blir sett på og gitt en tommel opp. I tillegg følger jeg henne på instagram. Der er hun jo veldig aktiv i historien så man får jo sett og lest ganske mye bare der. Det er som regel det jeg følger med på også. Grunnen til at jeg følger Isabel Raad er fordi hun er ei veldig pen jente, men hun er også selv. Hun tuller og viser alle sider av seg selv. Det er den typen mennesker jeg liker å følge. Folk som ikke redd for å vise seg selv fra andre sider enn bare plettfritt. Så det skal hu ha applaus for! Utrolig tøff og morsom jente som jeg håper at jeg en dag får møte. A girl can dream.

Bloggen hennes finner dere HER eller bare se på topplista.
Instagrammen hennes finner du HER
Youtubekanalen hennes finner du HER

Og det var altså de jeg følger. Dette er kun de jeg følger 90-100% så det er jo mange andre jeg følger, men ikke så ofte som de jeg har nevnt over her. Det er ganske begrenset hvor mye tid jeg har til å sitte ned og bare se på telefonen min, særlig nå som jeg har jobbet såpass mye med bloggen. Jeg vil allikevel prøve å lese flere blogger fordi det har jeg savnet. Så om du har en blogg du liker eller skriver blogg selv så kommenter under her sånn at jeg kan sjekke den ut. Uansett om det er en kjent blogg eller ikke så si i fra for de over her er faktisk de eneste jeg vet om som har bra blogger og generelt er bra på sosiale medier. Jeg blir derfor veldig glad for nye anbefalinger.

Fortell meg gjerne om du følger noen av disse influenserne.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg