Min valentine

Dama mi kom fra Sverige og feiret valentines day med meg. Dagen var allerede planlagt for lenge siden. Vi skulle spise vegetarisk kebab, se på skrekkfilm og bare kose oss. Det ble nøyaktig slik vi hadde håper, og ennå litt til. Altså hun overrasker meg med verdens beste gaver. Ikke bare hadde hun verdens fineste gave med seg, men før hun kom på besøk hadde hun også tatovert navnet mitt på armen sin. For meg var jo det gave nok. Jeg ble så utrolig glad da hu  sendte bilde på snap. Og så kommer hun med verdens søteste gave til valentine.

Denne boka er fylt med så mye vakkert som hun har skrivd. Jeg satt med tårer i øynene når jeg leste den. Dette var virkelig verdens beste gave. Ingenting kan toppe slike vakre ord som kommer rett fra hjertet. Hun er helt amazing!

Hun hadde også kjøpt en mozarellapizza fra Sverige, formet som et hjerte. Så dette ble jo da valentines frokosten. Og den var utrolig god, ikke bare utrolig søt.

Og så ble det jo da en vegetarisk middag. Min aller første vegetarisk kebab, men definitivt ikke den siste. For fy søren så godt det var.

Så det ble både god mat, fine gaver og skrekkfilm. Vi fikk sett The Boy og The Boy 2 sammen. Det var kjempe koselig. Også ble det også litt alkohol, som toppen av det hele.

Jeg kunne virkelig bedt om en bedre valentine. Også fikk jeg jo delt denne spesielle dagen med en helt spesiell person. Bare å kunne dele denne dagen med henne er jo perfekt. Uansett hva vi hadde gjort sammen så ville det jo blitt fantastisk, men jeg er veldig glad vi fikk gjort denne dagen slik vi håpet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg