Min start på dagen

Når man går å legger seg seint så er det veldig kjipt å våkne så tidlig som jeg gjør. Jeg klarer rett og slett ikke å sove lengre på morgenen. Det positive er jo at da har jeg god tid til å blogge som regel. Jeg syns ikke det er noe fint å sitte med mobilen hele tiden når man er med andre. Dessuten vil jeg heller bruke tiden her med han og det har jeg jo også. Det var dager jeg ikke engang hadde mobilen på og jeg savnet den ikke litt engang! Faktisk var det veldig deilig.

Selvom jeg sliter med sosial angst så er det ingenting som er bedre enn å legge vekk mobilen og være sosial. Nå må jeg jo bare fortelle dere at psyken min har blitt mye bedre etter at han  kom inn i livet mitt. Han har faktisk snudd oppned på alt og gjort det positivt igjen. Kanskje jeg faktisk klarer å bli helt frisk uten psykolog og alt det der. For det å kjempe om å få hjelp vil nok bare gjøre vondt verre. Trenger man egentlig hjelp når man klarer seg i hverdagen? Jeg tror faktisk jeg kan bli frisk på egenhånd.

Dere som har fulgt med vet jo at jeg har slitt med å komme meg ut døra og snakke med mennesker jeg ikke kjenner. Nå har jeg tatt toget alene, møtt flere nye mennesker og ikke hatt et eneste angstanfall. Jeg er bare glad hele tiden. Godt med litt positivt i livet. Det er lenge siden.

Nå har jeg hvertfall fått sminket meg og ordnet håret for dagen så da er jeg klar for en ny dag. I går slappet hvertfall jeg litt av og føler at jeg har litt mer energi i dag. I går var jeg helt utslitt. Hele kroppen var slapp og jeg klarte nesten ikke stå på beina mine, men i dag er en ny dag. Så da får vi se hva denne dagen bringer. Uansett hva som skjer så er jeg glad jeg får tilbringe dagene med han.

For min del startet dagen kl.08.00. Da var det først en snus og så gå å ordne meg. Sånn er det min morgen starter. Ellers så pleier jeg å gå meg en tur eller spise frokost. Det har vært dårlig med rutiner i det siste, men nå som jeg har vært her så har jeg prøvd å få i meg litt frokost. Det er jo dagens viktigste måltid og det må bare hodet mitt begynne å forstå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg