Min start på dagen

I går håpet jeg på en god natt søvn. vel, slik gikk det. Jeg fikk ikke sove før ganske seint og når jeg hadde sovnet så våknet jeg igjen kl.04:00 og jeg hadde vondt i hele kroppen. Det tok litt tid, men jeg fikk til slutt et par timer til på øyet. Kroppen er utslitt og vond, men det er ingenting Zpikes ikke kan fikse. Så da har jeg kun èn igjen, men i dag trengte jeg det. Kanskje jeg faktisk kan få gjort litt i dag. Hodepinen er borte så det er jo noen gode nyheter.

Snakk om gode nyheter. I dag kommer det jeg har ventet på og gledet meg sånn til. En ny kommode og en benk. Også er det noen småting i tillegg. Når det har kommet så skal jeg så klart vise dere alt sammen. Og siden dagen i dag blir fokus på å sette sammen ting og få alt på plass (jeg skal hvertfall prøve) så blir det en veldig lettvint middag. Det blir frossenpizza. Og nei, jeg snakker ikke grandiosa. Meny hadde Ristorante på tilbud og derfor er jeg blakk nå. vel, ikke bare derfor (men det snakker vi ikke om). Det har gått en del penger til ting og tang i det siste, men noe må jeg jo ha å finne på. For det har jo vært mest hobbyutstyr. Akkurat det er veldig greit å ha nå som jeg blir veldig mye inne.

Så i dag skal vi altså prøve å få gjort mest mulig. Om vi kommer i mål med alt er jeg ikke helt sikker på. Ingen av oss har sovet noe godt i natt så vi får se hvordan dagen i dag går. Jeg er hvertfall veldig klar selvom kroppen min ikke er helt på topp. Nå hadde jeg håpet på litt bedre søvn, men det får bare være som det er. Ikke noe jeg får gjort med det uansett. Så da er det bare å gjøre det beste ut av det man har. I dette tilfelle er det en dårlig, verkene kropp og Zpikes. Det er helt utrolig hvor mye Zpikes faktisk har hjulpet meg. Som å ta smertestillende, men man slipper å putte disse tablettene i kroppen. Tenk at et plaster med en plastkule kan hjelpe til så mye på kroppen. Jeg gikk faktisk fra sengeliggende til oppegående på grunn av Zpikes. Jeg har fortsatt utmattelse og litt verking selvom jeg bruker Zpikes, men det føles mye lettere nå. Hverdagen blir litt bedre når jeg har råd til å kjøpe Zpikes. Heldigvis kom jeg over et godt tilbud så jeg har bestilt en ny pakke nå. Også må jeg bli flinkere til å ha sånt liggende.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg