Min ønskeliste

Når det kommer til bursdager og jul så er det aldri lett å finne ut hva man ønsker seg. Når folk spørr meg hva jeg ønsker meg så må jeg tenke ganske ganske mye før jeg klarer å komme opp med noe. Bursdagen min er i november og så kommer julen. Så derfor tenkte jeg hvorfor ikke bare slenge en ønskeliste her på bloggen?

Det som er så kjipt er at jeg ikke kan be sammen familien min på bursdagen. Stua er ikke så stor og vi har ikke nok sitteplasser. Desutten er jeg veldig redd for smitte. I tillegg til at jeg kommer til å være veldig lei meg av å ikke kunne gi dem en klem. 1 meter avstand! Så denne bursdagen har jeg derfor valgt å feire her hjemme, uten noen gjester. Også får jeg bare håpe og ønske at corona kan slutte å være et problem snart. Jeg savner alle sammen så utrolig mye. Nå bor jo jeg et stykke unna så det hadde jo blitt både buss og tog for å møte noen av dem og det er ikke noe jeg ønsker å risikere. Man kan dra med seg smitte fra kollektiv transport og jeg vil ikke risikere at noen blir syk på grunn av meg.

Når det kommer til dem jeg er glad i så er jeg veldig forsiktig. Så derfor blir det en veldig stille bursdag her hjemme, men jeg skal nok klare å ha en fin bursdag uansett. Nå kommer hvertfall min ønskeliste.

1. Bøker! Jeg elsker å lese bøker. Jeg kunne godt tenkt meg krimbøker som var spennende og skumle. Ellers går det i Vikingbøker, gamle egypt, verdensrommet, uforklarlige hendelser (ufo, ånder osv.)

2. Pynteting som er svart. Det kan være en svart katt, hodeskalle eller en svart vase. For vaser og potter får jeg aldri nok av.

3. Kubbelys. Jeg elsker stearinlys og det er heller ikke noe man kan få nok av. Helst svart, hvit og grå. Det er jo det som passer best inn.

4. Servietter!! Jeg elsker å få nye servietter. Det er så mange fine motiver og mønster.

5. Filmer: Sonic, joker, silent hill, the grudge, one missed call,

6. Tatovering. Å fått gavekort eller penger slik at jeg kunne tatt min første tatovering hadde vært awsome! Jeg har så utrolig lyst til å få tatt tatoveringen til minne om Jennie.

7. Noe jeg kan henge på veska/sekken min. Kanskje en liten, svart, fluffy katt eller en flaggermus.

8. Liten sminkebag (svart: Hello Kitty, flaggermus, spøkelser) som jeg kan bruke til smykker, sminke eller toalettsaker når jeg skal reise.

9. Julepynt. Helst noe med dyr eller julekuler (svart med glitter eller bling). Jeg har en julekule fra Hadeland som er svart med being og jeg skulle ønske jeg hadde mange fler i den stilen.

10. Lerret i forskjellige farger, størrelser (ikke større enn A4) og former. Slik at jeg kan male eller scrappe bilder.

11. Parfyme, deo, dusjsåpe. Noe som lukter rose, lavendel eller noe annet godt.

12. Røkelse, duftolje.

13. Mario Monopoly. Jeg fant dette brettspillet på Outland i Bergen og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Mario er gode barndomsminner så det å eie dette brettspillet hadde vært totalt awsome.

Så kom jeg faktisk på noen ting jeg ønsker meg. Det er ikke lett å lage en sånn liste, men til slutt fikk jeg lagt inn en god del. Jeg er egentlig en slik person som føler at jeg har alt. Det er ikke mye jeg trenger for å være lykkelig. Også liker jeg egentlig ikke å ønske meg så mye, men nå hadde jeg faktisk mye jeg har lyst på og ting som er nyttig å ha.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg