Min nye hobby

Endelig kan jeg fortelle dere om den nye hobbyen jeg skal prøve ut. Jeg har allerede lagret masse inspirasjon på Pintrest og kan neste ikke vente med å komme i gang. For en stund siden så jeg en video der ei hadde hadde steg-for-steg hvordan man hekler en katt. Jeg viste med en gang at dette måtte jeg bare prøve ut. Så jeg bestilte masse garn og alt annet utstyr som jeg trenger for å lage sånne søte, små figurer. Og her er alt jeg har kjøpt inn til min nye hobby.

Selvfølgelig har jeg kjøpt masse garn. Det var så mange fine farger og jeg kan jo hekle duker osv. om jeg har lyst til det, men akkurat nå er fokuset mitt på å lage figurer. Og til det trenger jeg også vatt til å fylle dem. Jeg har kjøpt inn bamseøyne hvis jeg får til å lage litt større figurer etterhvert. Og selvfølgelig har jeg kjøpt heklenåler i forskjellige størrelser. Jeg har også vanlige nåler for å feste tråder og lage små øyne/munn. Helt til slutt har jeg små, plastikk sikkerhetsnåler som man bruker for å holde oversikt over hvor man er. Så nå er det egentlig bare for meg å begynne med min nye hobby.

Dette er noe jeg aldri trodde at jeg kom til å prøve ut fordi det har sett så komplisert ut, men egentlig er det ikke så komplisert. Man kan sikkert finne oppskrifter på veldig kompliserte mønstre, men den som hun lagde på youtube virket hvertfall grei. Så dette gleder jeg meg til å prøve ut. Det blir veldig spennende å se hvordan resultatet på dette blir. Om dette går bra og jeg til slutt sitter igjen med en søt figur så skal jeg så klart vise dere hvordan det ble.

Det eneste denne hobbyen her mangler er en veske jeg kan putte garn og utstyr oppi. Jeg har sett på et par kurver og en veske, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal velge. Også kommer det an på hvor jeg skal sette det når jeg ikke bruker det. Foreløpig ligger det i stolen så en eller annen løsning burde jeg jo komme opp med. Frem til da ligger det i stolen.

Har du prøvd å hekle før?

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg