Min liste med krav

Som jeg fortalte i forrige innkegg så har jeg en lang liste med krav som mannfolk må være. Jeg har både på utseende, personlighet og alt egentlig. Jeg tenkte derfor jeg skulle dele denne lista med dere. Kom gjerne med deres liste også i kommentarfeltet og få høre om dere har funnet deres perfekte match. Uten så mye om og men så kommer min liste her.

1. Første og viktigste punkt er at den mannen jeg skal dele livet mitt med må være glad i barn. Jeg ønsker å en dag stifte familie og da må jeg vite at han kan ta vare på barnet sammen med meg og gi den det den trenger.

2. Trofast. Dette er ikke kun fordi jeg ikke tålererer utroskap, men mye viktigere fordi jeg ønsker et stabilt og langvarig forhold. Jeg ønsker ikke at barnet skal ha skilte foreldre selvom det så klart kan skje hvem som helst.

3. Respekt. Dette er jo et viktig punkt for meg. Jeg har vært borti så mye dritt i mitt liv og aldri fått den respekten jeg fortjener. Jeg syns et forhold skal bestå av respekt av den enkle grunnen at forholdet da faktisk blir sterkere, bedre og varer lenger.

4. Min familie. Familien min betyr alt for meg og jeg ønsker derfor at den jeg skal bli sammen med skal komme godt overens med dem. En mamma er det vanskelig å overbevise, men når det er gjort så vet man at man har funnet den rette mannen og det vil faktisk bli enda lettere å tenke på fremtiden. Mamma er støttende og vil mitt beste, sånn har det alltid vært. Men hun sier også ifra vis hun ser at dette ikke er noe for meg. Hun vil nok at jeg skal finne en drømmeprins, men når det kommer til utseende så er vi ikke enige.

5. Utseende. Han må ha skjegg fordi det syns jeg er veldig sexy. Mannfolk som ikke har skjegg er gutter. Jeg er blitt for gammel for gutter. Han må ha piercinger og tatoveringer. Han må ha fine øyne. Han må være litt høyere enn meg og ikke tjukk. Muskler bryr jeg meg egentlig ikke noe om.

6. Han må være glad i naturen og å reise så vi kan oppleve masse fint sammen.

7. Kan sitte å slappe av sammen i sofaen med en film. Ligge i armkroken hans og bare nyte tiden sammen.

8. Positiv. Jeg orker ikke mer negativitet i livet mitt og ønsker å finne en mann som er positiv og ikke klager. Når jeg er rundt negative mennesker så mister jeg energien og lyst til å gjøre noe. Jeg trenger en glad og god mann som ser lyst på livet.

9. Hjelpsom. Han tar i et tak vis det trengs. At han kan hjelpe de rundt seg og hjelpe til hjemme. En som ikke er lat.

10. Handyman. Jeg ønsker å finne en som vet hva en skrutrekker og sag faktisk er vis vi en dag flytter sammen og skal pusse opp f.eks.

11. Livsnyter. En som ikke haster igjennom livet for å få ting gjort, bli ferdig og så var livet over. Jeg trenger en som kan bremse litt opp av og til. En som vet hvordan man nyter livet fult ut. Enten det er en tur på stranda eller en snøballkrig i hagen. Enten man tar en kopp te i solveggen eller en sydentur. En som faktisk koser seg i mitt selskap og som aldri går lei av livet.

12. Glad i mat. Jeg liker å lage mat og da er det jo ekstra koselig å ha en mann som liker å kose seg med mat.

13. Jeg trenger en som ikke gir opp håpet når livet gir han en utfordring, men tar den på strak arm.

14. En mann som kan være litt romantisk og overraske meg. Enten han har vaska ned huset, lagd en romantisk middag, bestilt en tur eller kjøpt blomster. For seriøst, det er ikke så vanskelig å gjøre en innsats i et forhold.

15. En som setter pris på at jeg ønsker å gjøre noe for han og ikke snur det over til noe negativt.

16. En som ikke er redd for å bruke pengene, men bruker de fornuftig. Er det noe igjen så kan man ta en tur ut å spise eller spare opp til en ferie f.eks.

Det finnes sikkert mange flere punkter, men det får holde for denne gang. Men som sagt vil jeg veldig gjerne høre deres punkter. Hvordan bør han/hun være for at du skal føle noe or han? Hva slags type person liker du og hva tenker du når det kommer til utseende?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg