Min første youtubevideo

Ja, da var det på tide å komme med mine aller første youtubevideo. Jeg kunne sikkert sittet her og unnskyldt meg for både hår og sminke, men man lære seg å bare gi litt blanke også. Derfor filmer jeg meg selv med en enorm ettervekst og full pakke, men dette skal jo heller ikke være en glam video. Så la meg bare ta dere med på en liten skogstur.

Videoen vil på ingen måte være perfekt. Jeg har jo nettopp begynt å lære meg hvordan man redigerer videoer. I tillegg har jeg ikke noe særlig erfaring med å snakke med et kamera. Allikevel velger jeg å poste denne videoen fordi jeg må jo begynne et sted. Håper dere liker denne videoen. Fortell meg gjerne om dere ønsker lengre videoer osv.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg