Min dag

I dag har jeg bursdag og den har egentlig vært veldig stille og rolig. Vi har ikke plass til å be masse folk, så jeg bare nyter en helt vanlig dag her hjemme. Og med vanlig mener jeg at jeg har bakt litt, sett på tv og tok en liten tur i butikken. Ikke noe særlig til bursdagsfeiring, men det gjør ikke noe. Til uka kommer ei venninne hit og da blir det kake, god mat og masse gøy. Mer enn det trenger jeg faktisk ikke.

Med så mange planer for julen og alt sånt så har ikke bursdagsfeiring stått øverst på listen min. Akkurat nå har jeg mer fokus på julen og jeg gleder meg til alt det som skjer fremover. Så får jeg heller ta det igjen til neste år når jeg faktisk fyller rundt tall.

Fremover nå er det mye som skjer og jeg gleder meg til å dele alt sammen med dere. Jeg har mange flotte oppskrifter klare på både småkaker og mat. Aldri har bloggen hatt så mye innhold klart for så mange dager/uker fremover. Forhåpentligvis holder det seg litt sånn etter jul også. For det har virkelig hjulpet masse å slippe og styre med baking og alltid ligge etter med ting. Nå har jeg endelig kunnet slappe mer av. Og det nå som julen snart kommer for fult.

Det å ligge foran med jobben er jo veldig deilig for både meg og husarbeidet. Jeg har jo selvfølgelig prioritert en god del husarbeid i det siste og det har jo ført til at jeg faktisk klarer å holde det sånn nogenlunde ryddig. Noe jeg nyter mens jeg ennå kan.

Grunnen til at jeg faktisk klarer å gjøre noe som helst er jo fordi det ikke har vært så kaldt og jeg har holdt meg mye inne. Hadde jeg prøvd å gå lange turer i dette været så hadde jeg ligget rett ut med vondt i kroppen. Jeg har derfor prøvd å få gjort mest mulig til jul så tidlig som mulig, sånn at jeg kan dra ut og være ute for andre ting, uten å ødelegge for jobben på bloggen og youtube. Sånn er det å ha fibromyalgi. Alt må planlegges godt og denne julen syns jeg at jeg har fått til det ganske bra.

Det jeg holder på å bake nå er faktisk det siste jeg trenger å bake til jul. Siste shoppingturen blir tatt til uka. Med shopping mener jeg julepynt osv. Og når alt det er gjort så blir det noe ekstra spennende jeg kan gjøre sammen med venninna mi, uten at det skal gå utover noe senere. For det vi skal er utendørs og jeg blir garantert liggende noen dager etter det, men det er så verdt det! Jeg gleder meg masse. Og jeg gleder meg til å filme alt sammen, men det er altså derfor jeg allerede snart er ferdig med årets julebakst. Som regel baker jeg julekaker helt frem til lille julaften, men det slipper jeg nå.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg