Middag, rydding og pynt

Da var det en ny pause. Jeg har stått og lagd middag, spist den og nå skal jeg ta meg fem minutter før jeg skal støvsuge stua. I dag ble det amerikansk gryte med salat og det var så godt at jeg nesten glemte å ta bilde. Jeg måtte faktisk ta bilde av halve asjetten fordi jeg hadde spist en del av maten allerede. Så her er det vi spiste til middag i dag.

Før middag så fikk jeg ryddet en god del i stua. Det tok lang tid å få ryddet bordet, dra ut alt fra den store benken, tørke støv og sette det pent inn igjen, men jeg kom i mål til slutt. Jeg har også fått lagt sammen det som hang på tørkestativet og lagt det på plass. I tillegg har jeg satt på en ny vask som kan henges opp nå. Så det tenker jeg å gjøre nå snart. Maten må bare synke først. Og helt til slutt skal jeg også få ryddet oppe på benken så det er plass til julepynt. Jeg er med andre ord langt fra ferdig i dag. Under her kan dere hvertfall se hvordan det ser ut i hyllene på benken i stua.

Endelig er det ryddig og jeg har et fint system på hobbysakene. Halvparten av dette blir jo borte når julen er over. Her står konglene, julekulene og mye annet jeg skal bruke i dagene fremover. Om det er noe igjen så vil dette gå i boden til neste jul. Ellers står det bare maleutstyr her. En boks med alle mulige farger med maling og mange forskjellige størrelser på lerret. I tillegg er det noen småting som jeg skal dekorere på nyåret. Jeg har også lagt fimo leiren i en boks sånn at den har en boks når jeg begynner å bruke av den. Selvom jeg skal pakke den godt inn i plastfolie så er det greit å ha en boks til dem. Kanskje jeg en dag finner ut at jeg vil kjøpe forskjellige farger også, men akkurat nå holder det med hvit. Og det er alt jeg har i hyllene (øverst). Under er det bare bøker og permer. Veldig lite spennende. Og det som er på toppen skal jo bort i løpet av dagen. Så tenkte jeg å gå i boden og hente julepynten fordi jeg klarer ikke vente lengre. Da er det vel egentlig bare for meg å sette i gang med alt jeg skal gjøre.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg