Med smerter i leddene

Kroppen min har ikke spilt på lag i dag så det har ikke blitt så mye blogging og jobbing med bloggen som jeg har hatt lyst til. Jeg har ligget med så sterke smerter i leddene at jeg har begynt å gråte. Det har derfor vært lite å skrive om, men også gjort så vondt at jeg rett og slett ikke har orket.

Etter å ha slitt meg helt ut så endte dagen med at jegmåtte finne frem krykkene igjen. Vel, samboeren min fant dem frem. Jeg kom meg jo ikke opp uten så da blir det altså krykker nok en gang. Dette er jeg så utrolig lei av. Helt ærlig føles det ut som om hvert år blir verre og verre. Når man har de tankene spinnende i hodet så er det ikke rart at man får en dårlig dag.

Her ligger jeg altså med en vond kropp som gjør meg sprø. Jeg håper bare jeg får sovet godt i natt til tross av smertene i leddene. Nå har jeg tatt på Zpikes for å dempe litt av smertene og det hjelper, men de er der fortsatt. Bare ikke like ille som før jeg tok den på. Jeg lå å vrei meg i senga og det ble bare verre og verre. Så forhåpentligvis roer dette seg i løpet av natta. Ei jente kan drømme.

Men ja, jeg har altså tenkt til å prøve og få meg litt søvn nå. Det har vært en veldig vanskelig dag for meg og jeg er klar for å dykke inn i drømmeland. Der har jeg i det minste ikke vondt! Så får jeg bare krysse fingrene og håpe at smertene i leddene ikke er like ille som nå. God natt!

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg