MayBeauty

Dette er ikke sponset eller noe. Bare jeg som har lyst til å dele dette med dere. MayBeauty har jo bl.a en peel-off maske som jeg da har kjøpt. Den er utrolig behagelig å ha på og jeg som sliter med porene særlig på nesa, har denne fungert utrolig bra. Jeg har prøvd en del andre som skal fungere på porene, men ingen har fungert sæ bra på meg som MayBeauty sin. Jeg er veldig fornøyd og derfor vil jeg veldig gjerne fortelle dere om den. Jeg har ikke fått prøvd noen av de andre produktene deres, men når jeg får råd så tenkte jeg å prøve ut litt. Og hvem liker ikke å slappe av med ansiktsmaske på kvelden?

Ja, nå føler jeg meg så fin. Jeg blir hvertfall det når denne har tørket og jeg kan lett dra den av. Huden blir så myk og god av denne masken. Også har jeg en kost som jeg lett påfører masken med. Ikke noe klin og kosten er kjempe lett å vaske når man er ferdig. Så er det bare å legge seg tilbake og slappe av. Enten du vil lese en bok, skrive på bloggen, lese en blogg, se på tv eller noe helt annet så er det bare å gjøre det. Masken gjør jo det den skal uansett.

Jeg bruker den hver gang jeg har kommet ut av dusjen. Da er huden ren og jeg føler at det er da den fungerer aller best. Som regel tar jeg bare over nesa, men nå i det senere har jeg hatt litt uren hud både på haka og i pannen så jeg tenkte “hvorfor ikke hele fjeset?”. Jeg kaster jo bare resten av innholdet i pakken uansett. Så da får vi se hvordan det blir. Jeg vet jo at huden blir myk, men om jeg blir kvitt den urene huden etterhvert er en annen sak. Uansett er det en veldig bra ansiktsmaske som jeg vil anbefale deg om du sliter med porene dine.

Jeg må også si at dette er den eneste ansiktsmasken jeg faktisk har fortsatt å bruke. Som regel går jeg lei fordi det har bare vært for moro skyld. Det har egentlig ikke gjort så mye. Så ja, jeg er veldig glad k disse peel-off maskene fra MayBeauty. De var faktisk ikke så dyre heller. Jeg anbefaler å kjøpe med kosten. Den er som sagt veldig enkel å bruke og rengjøre.

Andre som har prøvd disse maskene? Jeg vil gjerne høre hva dere syns.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg