MayBeauty

Før vi dro på ferie så hadde jeg bestilt et produkt fra MayBeauty. Det kom i posten før vi dro så jeg tok det jo så klart med meg. Jeg hadde allerede fått testet det ut hjemme og resultatet ble helt fantastisk. Derfor har jeg lyst til å dele dette med dere. Det er ikke sponset eller noe sånt. Dette er kun min ærlige mening. Jeg har betalt for produktet selv.

Grunnen til at jeg vil dele dette med dere er fordi jeg det fungerer så bra. Jeg har lenge hatt problemer med slitte tupper og det siste året har jeg også bleket håret mye. Det blir jo så klart ganske ødelagt av det. Jeg tok derfor en pause fra bleking og farger. Så fant jeg dette fantastiske hårserumet fra MayBeauty og tenkte at jeg kunne gi det et forsøk. Vel, jeg kjøpte 2 så jeg gav det vel en ganske stor sjanse. Grunnen til det er fordi jeg har hatt andre produkter fra MayBeauty som jeg har vært veldig fornøyd med. Det kan hvertfall ikke skadet håret mitt mer.

Når jeg hadde brukt det kun én gang så kunne jeg allerede se en forskjell. Det føles mykt og godt pluss at det ser mye bedre ut også. Hvis du har tørt og stygt hår så anbefaler jeg deg å prøve dette hårserumet fra MayBeauty. Det er absolutt verdt det. Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte det. Og det er utrolig enkelt å bruke. Det står til og med beskrivelse på siden dems der du kjøper hårserumet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg