Måtte lage ny krans

Som jeg fortalte tidligere i dag så hadde kransen falt ned på gulvet i biter. Den gikk desverre ikke an å redde så jeg måtte plukke den fra hverandre, få av alt limet og begynne på nytt. Det har jeg gjort nå og resultatet ble egentlig ikke så ille. Selvom jeg gjerne skulle hatt den første kransen så tror jeg denne også blir ganske fin å henge utenpå døra.

Som dere ser så har jeg brukt samme type kongler. Jeg har også brukt noe av den pynten som var på den andre kransen, men også annen pynt. Forhåpentligvis holder den seg sammen denne gangen. Hvis denne også faller fra hverandre så får jeg ikke lagd en ny for nå er jeg snart tom for smeltelim til limpistolen. Det går en del lim når man lager kranser. Så nå er det egentlig bare å krysse fingrene og håpe at denne kransen holder slik at jeg kan henge den ut på døra 1. desember. Nå har jeg hvertfall gjort alt jeg kan for at kransen skal holde seg. Jeg limte først en runde med kongler også la jeg kongler over der igjen, men sånn at hver kongle lå over 2 kongler. Kanskje det hjelper.

Hva syns du om den nye kransen?

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg