Mat, smykker og bleking

Oi, nå har jeg faktisk så mye å fortelle dere. Denne dagen har virkelig vært fylt med mye mer enn jeg jeg trodde. Altså jeg kom inn hit for å skrive et lite innlegg om at jeg valgte æ bleke håret mitt i dag, men jeg kan faktisk ikke begynne der. Så her kommer det en liten oppdatering og mange bilder.

Okay, la oss starte med dagens middag. Jeg valgte å ha kyllingwraps i dag siden jeg hadde energi til å stå og lage det. Det smakte så utrolig godt er jo så enkelt å lage. Jeg startet med å lage guakomole som jeg smurte i midten av tacolefsa. Så tok jeg på grønnsakene jeg ville ha og kylling. Så var det bare å rulle de sammen og legge de på et brett til servering. Enkelt og utrolig godt.

Slik ble de altså til slutt. Jeg hadde tenkt til å dele dem på midten, men jeg tror faktisk det ble best sånn. En wrap kan jo inneholde ganske mye forskjellig og man puttet jo i det man liker best, men jeg tenkte allikevel jeg skulle fortelle dere hva jeg har brukt. Jeg startet med guakomole, la så på crispy salat, grillet kylling (kald), paprika, vårløk, rødløk, agurk og tomat. Så det er ikke noe dressing eller rømme i disse selvom det også er et bra alternativ. Det går jo også ann å bruke bønner, bønnespirer, mais, ananas, reker, ost og skinke osv. Alt handler om å ha fantasi eller bare bruke det man syns er godt rett og slett. Dette falt hvertfall i smak her.

Etter at vi hadde spist middag så åpnet jeg pakken som samboeren min hadde hentet for meg på posten. Det var så mye fint som jeg gleder meg til å bruke. Jeg har vært litt smågal og kjøpt noen ganske annerledes farger i noen av plaggene. De var så utrolig tøffe og jeg tror faktisk alt til og med passet denne gangen. I tillegg til Nelly så fikk jeg pakke fra glitter. Jeg har jo innsett at jeg ikke har noen fine smykker som passer den nye stilen min så da har jeg kjøpt noen kjeder her og der.

Det er 3 flotte smykker, men jeg må si at min favoritt når jeg fikk se dem her hjemme er det som er på bildet nr. 2. Den søte lille månen og den fine steinen under var så nydelige sammen. Så disse smykkene gleder jeg meg til å begynne og bruke sammen med mine nye klær. Jeg har også kjøpt min første body. Den er ikke svart så det blir gøy å vise frem den etterhvert.

Og da har vi kommet til den delen der jeg var ferdig med å prøve klær og plutselig fikk det over meg at jeg skulle bleke håret mitt. Nå begynte det å bli flekker hvor det blonde syntes igjennom og det er jo ikke noe fint. Så da tok jeg blekingen i håret og det rosa forsvant etter 2 minutter i håret. Det blå derimot er litt verre å få ut og det er faktisk rester igjen i håret mitt ennå. Så da blir det definnetivt ikke noe farging av håret enda. Det blir en blekerunde til før jeg har lyst til å farge det rødt. Men da er spørsmålet mitt om jeg skal ha kun rødt eller om jeg skal bruke limegrønn eller kanskje lilla på tuppene. Jeg klarer virkelig ikke bestemme meg. Håret mitt er jo ikke veldig langt så det er kanskje ikke like fint å farge tuppene i en annen farge?

Det er jaggu bra jeg har god tid til å tenke og har litt penger tilfelle jeg finner ut at jeg vil kjøpe flere farger. Rødt hår er jo egentlig ganske fint for seg selv, men jeg vet virkelig ikke hva jeg vil. Vi får se hva det ender med. Jeg vet hvertfall at det ikke blir blått for det satt sinnsykt godt i håret. Nå har jeg mer grønt enn blått hår, men ja. Det har hvertfall ikke gått ut av håret. Det er nå sikkert. Jeg får gå i tenkeboksen og se hva det blir til.

Akkurat nå tenkte Jeg at jeg skulle rydde inn de nye klærne mine og høre på samboeren min som har mekka noe musikkgreier på pcen. Også får jeg komme med en oppdatering på håret når det har tørket. Så får dere se hvordan fargene er nå. Jeg har nok noe rester av både rosa og blått, men vi får håpe det er noe blekingen neste gang kan fikse. Det er uansett ikke så nøye for meg hvordan håret mitt ser ut i mellomtiden. Det viktigste er at sluttresultatet blir bra og det satser jeg på at det blir.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg