Mat festival i Vestfossen

I går var jeg, venninna mi og hennes venninne på matfestivalen i Vestfossen. Dem har vært der før, men for meg var det første gangen. Og det var veldig koselig. Jeg tok selvfølgelig masse bilder også.

Først gikk vi bare rundt og kikket på alle bodene. De solgte alt fra saft til iskrem, men la oss ta en titt på bildene jeg tok. Så kan dere se selv hvilket utvalg det var der.

Her var det mye som fristet, men jeg hadde ikke så mye penger å bruke her. Så jeg var der mest for å kikke. Og det var veldig mye å kikke på. Man trenger jo ikke alltid bruke så mye penger. Det er jo masse smaksprøver i boden også. Så man kan jo få en smakebit selvom man ikke kjøper noe.

Også var det jo mye annet som også skjedde på denne matfestivalen. Det var blant annet et lite museum inne på den ene låven. Mye gammelt fra gårder. Midt i blinken for meg som liker å se på slike ting.

Ja, som dere kan se så var det mye gammelt og spennende å se inne på det lille museumet på låven. Og enda mer var det å se. For det var mange søte gårdsdyr som også var der. Man kunne gå bort og hilse på dem om man ville. Ja, jeg klappet faktisk både ku og hest når jeg var der.

Ja, som dere kan se så var gårsdagen veldig fin. Vi hadde det veldig koselig og var utrolig heldige med været også. Jeg hadde som sagt ikke så mye penger, men litt måtte jeg jo kjøpe. Så jeg gikk til boden med iskrem og sjokolade. Der kjøpte jeg en nydelig mango sorbet og 3 små konfekt. Kunne dagen blitt mer perfekt? Jeg tror ikke det.

Jeg kommer definitivt til å handle mer fra sjokolade salongen. Over her kan dere se hva jeg kjøpte. Jordbær og champagne, passjonsfrukt, nugat var de tre jeg valgte, men dem hadde mye annet godt å velge mellom. Så jeg gleder meg til å ta en tur innom deres butikk i Vestfossen for mer av disse. Spesielt de med fruktsmaker. For noen nydelige, friske smaker! Anbefales på det sterkeste om du er i området.

4 kommentarer
    1. Min søster bor i Vestfossen så jeg veit at det er fint der. Er usikker om søster var på matfestivalen men jeg var der ikke. Mye fint der av mat, mange salgsboder og mange tilbud for store og små. Ha en fin dag.

    2. Vi er veldig glad i sånn spekemat til snacks på balkongen her i helgene, med chillidip, men jeg synes slike boder er dyre å handle hos, så bruker helst å bestille fra Spekebua. Koselig med alle dyrene da 🥰

      1. Høres koselig ut. Ja, det er dyrt i slike boder. Jeg har også bestilt fra Spekebua. De har jo gode tilbud også. 🥰 Ja, jeg elsker jo dyr. Så det var veldig koselig. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg