Masc i dressjakke

De siste dagene har vært litt vanskelig for meg, men jeg prøver alltid å finne det positive i hverdag. Så jeg har sittet foran peisen og bare slappet av med varmen derfra. Jeg syns det er så avslappende å se på flammen. Derfor har jeg prøvd å gjøre det en del. For det har vært mye indre stress og slikt som har vært tungt for meg. Man må bare gjøre det beste ut av det man har. Og derfor har jeg slappet av foran peisen så mye som mulig.

Når jeg ikke har sittet foran peisen, har jeg prøvd å finne på ting. Blant annet våknet jeg opp en dag og hadde veldig lyst til å gå en tur. Jeg hadde ordnet meg og var klar til å ta en rundtur, men så var det regnvær ute. Som regel hører jeg det fra soverommet, men det var såpass lett regn at det hadde jeg ikke hørt. Så jeg ble litt skuffet og tenkte at jeg fikk ta det en annen dag, men jeg hentet paraplyen min og gikk ut allikevel. Man kan jo ikke la være å gå ut bare fordi det er dårlig vær.

Selvom det regnet, var det en veldig fin tur. Jeg gikk til og med den lengste rundturen, som går ned hele den lange bakken her, bort og opp. Ganske god trening faktisk. Så det skal jeg absolutt gjøre flere ganger.

Noe annet som jeg også har gjort de siste dagene er å klippe meg. Denne gangen ble det ikke noe fancy. Jeg ville bare ikke ha det så langt at det stod ut på sidene. Så jeg fikk endelig klipt ned en god del. Og det føltes veldig godt.

Og som dere kan se så fikk jeg også brukt dressjakken som jeg kjøpte for en liten stund siden. Så ikke bare fikk jeg vist frem håret, men også jakka. En jakke som jeg er så utrolig fornøyd med. Etter å ha kjøpt en så vil jeg bare ha flere, i tillegg til bukser som matcher. Ja, dette er faktisk mitt nye favorittplagg. Under denne kan jeg jo faktisk bruke alle de fine toppene jeg kjøpte for lenge siden, men som jeg aldri har hatt lyst til å bruke fordi jeg ikke har vært komfortabel i min egen kropp. Jeg er fortsatt ikke komfortabel nok til å gå i magetopper alene, men det blir jo kjempe fint under denne jakka.

Og det er egentlig en ganske grei oppsummering av hva som har skjedd de siste dagene. Dagene fremover vil jeg ha besøk av dama mi, så da blir det ikke noe mer oppdateringer før hun drar hjem igjen. Forhåpentligvis har jeg mange bilder og mye mer å snakke om etter det. Planene for dagene er hvertfall der. Så får vi se hvor mye vi får gjort. Jeg gleder meg hvertfall utrolig mye til å ha henne tilbake.

2 kommentarer
    1. Du kledde virkelig den dressjakka der. Syns du var meget heldig med det kjøpet der. Klær skaper folk sier men og det er sant. Det er fint og gå seg en tur selv om det regner. Skjønner at du gleder deg til dama di kommer. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg