Mandag oppdatering

I går skjedde det veldig mye. Det tok mye lengre tid enn jeg trodde, vi var overalt og det var mye å gjøre. Så i dette innlegget skal jeg fortelle dere om hele denne dagen.

Vi startet dagen kl.11:00 og da ordnet jeg meg, mens venninna mi lå litt lengre. Så var det bare å bære alt av gaver inn i bilen og reise. Vi tok frokosten på Mc Donald’s som jeg virkelig har savnet. Så jeg spiste meg ganske mett på det.

Etter det kjørte vi rett til mamma som var vårt første stopp. Der leverte jeg gaver og hentet både gaver, mat og 3 søppelsekker med klær jeg ikke har fått med meg tidligere. Når det var dyttet inn i bilen så begynte turen med utdeling av kort. Jeg løp ut og inn av bilen for å putte kort i helt random postkasser helt til jeg var tom. Det ble hvertfall noen veldig takknemlig mennesker i Nedre Eiker.

Når vi hadde levert alle gavene så var det Buskerud storsenter som skulle besøkes. Det var på med masken og inn for å kjøpe blomst og krans til gravene jeg skulle besøke. Når jeg hadde funnet noe jeg virkelig likte så gikk turen til mor og far sin grav. Der la jeg på en nydelig hjerteformet krans som dere kan se på bildet under her. Og noen av dere vil kanskje legge merke til navnet på gravsteinen. Ja, jeg heter faktisk det samme som min bestemor. Jeg la det til for noen år siden fordi bestemor har alltid betydd så utrolig mye for meg og jeg følte at det var det riktige å gjøre. Så har jeg en liten del av henne med meg for alltid.

Etter å ha satt kransen på graven og ønsket dem begge en god jul så gikk turen videre til tante. Og jeg må si at dette var utrolig koselig. Vi stod å snakket litt og det gjorde dagen min litt bedre. Jeg hjalp henne også å få levert pakker til brødrene mine siden jeg allikevel skulle dit. Og så var det videre til Modum.

Først var jeg innom eldste brodern og familien med julegaver, litt godt de kan kose seg med og blåfjell julekalender sånn at de er sikret å kunne se alle episodene til jul. Jeg og samboeren min så nemlig de siste episodene før venninna mi kom på besøk. I tillegg stod jeg å snakket en del med dem og det var veldig koselig. Utrolig kaldt, men koselig. Jeg hadde bare lyst til å klemme dem alle sammen, men siden det er corona så kunne jeg ikke det. Vel, jeg fikk hvertfall litt tid med dem alle sammen og det er noe jeg virkelig setter pris på. Det var veldig godt å se dem igjen. De har absolutt ikke en lett tid i vente, men jeg håper og ønsker at dem får en fin juletid allikevel.

Videre gikk turen over til min andre bror (som var på jobb dessverre). Savner deg masse og jeg håper vi sees om ikke så alt for lenge. Gavene ble hvertfall levert til svigerinna mi som var hjemme. Vi stod også å pratet en stund og det var veldig koselig. Det var så godt å se alle sammen igjen og få snakket med dem. Jeg fikk også hilst og kost med Tyson som er tantes store godgutt (Rottweileren dems). Han var så glad for å se meg og jeg var veldig glad for å se han. Tyson du gav meg så mye glede i dag. 

Og før vi kunne dra hjemover så tok vi en tur til grava til veslejenta til tante. Jeg har kun vært der 1 gang etter begravelsen så det å finne frem og ikke se noe som helst var ikke lett. Ja, jeg klarte faktisk å gå feil. For det er en flate også en bakke og så en flate til med graver. Så jeg gikk jo da til første flate når jeg skulle gå til andre, men jeg fant til slutt frem. Der la jeg fra meg en bukett med rosa roser. Det var de jeg viste at hun ville elsket. Så satt jeg meg ned og snakket med henne. Ønsket henne god jul og fortalte jeg savnet henne masse og var utrolig glad i henne.

Så var det bare å komme hjem til samboeren med alle gavene og alt annet jeg hadde fått med meg. Og jeg vil bare takke alle sammen for å være med på å gjøre dagen min fin. Dere aner ikke hvor mye jeg savner dere, men vit at denne dagen betydde alt for meg. Tusen takk for mange fine samtaler, latter  tårer og mye mer. Jeg er ubeskrivelig glad i dere alle sammen.

Og det var altså dagen min. Når jeg kom hjem var jeg så sliten, kald og trøtt at jeg sovnet med en gang jeg traff puta. Også våknet jeg igjen nå. Derfor tenker jeg å ta det litt rolig i dag, men det kommer hvertfall et spennende innlegg i dag så det er bare å følge med.

Det kan du gjøre ved å følge bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg