Malte julekuler

Jeg kjøpte jo ekstremt mye julekuler som jeg skulle male. Dette må jo da males FØR 1. desember så jeg har ikke så mye tid på meg. Det høres kanskje lenge ut, men den tiden skal jeg love dere at kommer til å bare fly av gårde. Så jeg har allerede så vidt begynt. Jeg har begynt på de hvite julekulene fordi dem vet jeg nøyaktig hvordan jeg vil ha.

Så begynte jeg å male og innså at dette var mye verre å gjøre enn jeg trodde. Å male streker og følge et mønster er ikke så lett når hånden min begynner å skjelve. Dette er noe jeg har slitt med så lenge jeg kan huske. Jeg er egentlig stødig på hånden og veldig nøye, men når skjelvinger starter så er det en skikkelig vanskelig jobb å male dem slik jeg ønsker. Så jeg har malt 2 helt like, men jeg kom på en ny idé til disse så da skal jeg gjøre det på hvertfall 2 av kulene også får jeg se om det blir noe fint.

Men som sagt så har jeg allerede malt to julekuler så jeg tenkte dere skulle få se dem. La oss først se hvordan de så ut før jeg begynte å male dem og så skal dere få se det ferdige resultatet etterpå.

Ja, slik ble dem altså. Selvom det er noen skjevheter så er jeg allikevel veldig fornøyd. Det krever MYE konsentrasjon og tid, men det er også veldig gøy når man får det til og det ser bra ut. Stilen er helt meg og jeg elsker virkelig hvordan det svarte ligger. For når jeg påførte det svarte så brukte jeg svampen i stedenfor penselen. Da fikk dem et helt annet utseende og det syns jeg ble veldig stilig. Sølvmalingen påførte jeg med den tynne, runde penselen. Det er absolutt ikke lett og det krever veldig mye tålmodighet, men å se resultatet gjør det absolutt verdt alle timene. Så får vi se hva jeg finner på med resten av julekulene.

Facebook bloggen HER

Instagram hobby HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg