Malt julekuler

Som dere ser på overskriften så ble det hobbytid i dag. Denne gangen valgte jeg å male de runde, transparente. Disse har jeg 8 stykker av, men jeg kom ikke så langt som å male alle sammen. Jeg kom halvveis og fant ut at klokka hadde blitt mange. Det betyr at jeg måtte legge bort hobbyutstyret og lage middag. Nå var det faktisk på tide. Jeg har ikke spist siden morgenen og begynner faktisk å bli ganske sulten, men før maten er ferdig så ville jeg vise dere de kulene som er ferdige. For jeg ble faktisk helt ferdig med 4 stykker. Så la oss ta en titt.

Og slik de 4 første fra denne esken. De 2 øverste er Harry Potter tema og de 2 nederste er The Nightmare Before Christmas tema. Jeg er egentlig veldig fornøyd med hvordan disse ble til slutt, men jeg må si at det er mye vanskeligere å male på runde kuler av glass enn jeg trodde. Det tok også veldig lang tid så når jeg først så på klokka så hadde jo nesten halve dagen gått allerede.

Etter mat vil jeg derfor bruke resten av dagen til å gjøre noe helt annet. Jeg har jo kommet ganske langt og det er mye igjen av denne måneden så jeg har faktisk ganske god tid. Dessuten liker jeg ikke å lage masse på en dag for da blir det som regel veldig slurvete eller så sitter jeg med det til langt på natt og det er noe jeg helst vil unngå.

Så da får man se om man klarer å finne på noe annet å gjøre. Noe som ikke ødelegger ryggen mer enn jeg allerede har gjort ved å male på disse julekulene. Hva det blir vet jeg ikke ennå, men kanskje jeg finner en fin film eller går en tur. Helt ærlig vet jeg ikke for formen i dag har vært veldig opp og ned. Nå er det hvertfall middag som står på planen så får resten av dagen/kvelden være et mysterium frem til etter middag.

Følg bloggen på facebook HER

Instagram hobby HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg