Malt i dag

Dagen i dag har ikke vært så veldig bra. Jeg har følt meg litt trist og hatt en tomhetsfølelse mye av dagen. Allikevel fikk jeg gjort litt i dag og med gjort litt mener jeg male. Tidligere i dag fikk jeg malt på mini kommoden jeg kjøpte fra Panduro. Jeg viste ikke helt hva jeg skulle gjøre med den, men jeg er ganske fornøyd med hvordan den ble til slutt. Det tok litt tid å finne ut hva som passet sammen, men jeg syns det ble bra til slutt. Her er bilder av mini kommoden ferdig malt.

Jeg kan nesten ikke vente med å få denne fine mini kommoden på kommoden fra IKEA og i dag bestilte vi tingene. Dette kommer til å bli så bra! Med motiver som er helt meg så vil denne passe perfekt til oppbevaring av tingene mine. Jeg har ikke helt bestemt meg hva jeg skal putte oppi de små skuffene, men det finner jeg ut av etterhvert.

Nå kommer det til å bli mye mer plass til klær og accessories når kommoden min kommer. Bare vent å se.

Det eneste jeg skulle ønske jeg hadde nå er små duker i samme stil. Lurer på om det finnes noen runde duker med små spøkelser eller flaggermus. For det ville virkelig passet inn her.

Hvis jeg skulle velge en favoritt av de 4 skuffene jeg har malt på så måtte det blitt spøkelsene. Selvom hodeskallen faktisk ikke ble så ille den heller så likte jeg veldig godt hvordan nederste delen på spøkelsene på en måte har fått en gjennomsiktig look. Nå er jeg veldig fornøyd med alle 4 da så det er samme hvem som er min favoritt. Det blir nydelig som pynt på kommoden. Pynt med oppbevaring. Det er jo det beste som finnes! Usefull and pretty!

Hva syns du om motivene jeg har malt?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg