Malt et fat

Som overskriften sier så har jeg malt et fat og da snakker jeg så klart om fatet/tallerkenen jeg kjøpte på CC Hobby. Så i dette innlegget skal dere få se hvordan fatet så ut først, når jeg maler, når det er ferdig og hvor det står nå. For når jeg kjøpte det så trodde jeg at det kom til å være mye større så jeg måtte derfor finne på en annen måte å bruke det på. Det ble samme mønsteret som jeg jeg hadde tenkt fra starten og jeg må si at jeg er ganske fornøyd med hvordan resultatet ble. Nesten sånn at jeg har lyst til å kjøpe flere og male dem sånn, men det skal jeg ikke.

Jeg hadde det utrolig gøy når jeg malte dette fatet og tiden fløy forbi. Slike ting som dette får meg alltid i godt humør så når jeg bruker tiden min på hobby så klarer ikke depresjonen å komme inn i hodet mitt å ødelegge dagen. Så lenge jeg sitter med noe hobbygreier så er jeg alltid i godt humør. La oss nå se hvordan fatet ble til slutt. Her kommer et bildedryss.

Selvfølgelig måtte jeg utnytte det flotte mønsteret på bladet til å lage noe kreativt. Meden gang jeg så dette mønsteret så poppet denne idèen inn i hodet mitt og da viste jeg at jeg bare måtte kjøpe fatet. At det ble et fat for mine fineste kjeder var jo ikke helt planen, men jeg er egentlig veldig glad for at det ble sånn fordi det ble jo utrolig fint. Dette fatet kommer så klart til å stå fremme hele året. Denne stilen er jo meg og det passer godt inn med resten av dekorasjonene. Det eneste som ikke skal være der hele året er gresskarene. Det er tøft og kjempe koselig, men for meg blir gresskar mer en høstgreie. Så når halloween er over så får jeg litt jobb med å pakke ned noen av tingene her i kasse og inn i boden, men så vil det jo komme andre dekorasjoner når advent kommer.

Ja, nå har dere altså sett både fatet jeg har malt, men også hvilke smykker jeg liker å bruke aller mest. Flaggermusen er fra KILLSTAR, krystallen er fra Glitter, men jeg aner ikke hvor korset er fra. Det har jeg hatt så lenge jeg kan huske, men de er hvertfall veldig fine og jeg elsker å bruke dem alle tre. Nå elsker jeg egentlig alle smykkene mine. Jeg ville ikke kjøpt dem/beholdt dem hvis jeg ikke likte dem, men dette er altså de smykkene jeg bruker aller mest.

Jeg håper du likte å se hva jeg har gjort med fatet. Fortell gjerne hva du syns om det, enten i kommentarfeltet her eller på Facebook. Og hvis du vil se mer av dette så kan du følge bloggen på Facebook eller du kan følge meg på Instagram. Linkene finner du under her.

Facebook HER

Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg