Maleri, søvn og husarbeid

Jeg kjenner jeg ikke er så veldig flink til å blogge om dagen, men sånn er det av og til. Noen ganger er det vanskelig å finne inspirasjon og jeg vil ikke skrive med mindre jeg vet jeg kan lage et godt innlegg for dere.

Gårsdagen ble veldig rolig og det er egentlig ikke så mye å skrive om heller. Jeg lå på sofaen hele dagen fordi jeg hadde så vondt i magen. Dette er en av de flotte tingene ved å være kvinne. Å som jeg hater de smertene. Jeg kan ikke bevege meg ut av sofaen før jeg får så vondt at jeg kryper sammen. Så da må man bare ligge helt stille og prøve å slappe av. En hel dag blir borte og jeg blir jo såklart rastløs. Jeg vil ikke ligge stille i sofaen, jeg vil ha noe å gjøre. Så etter mange timer på sofaen så sovnet jeg til slutt og våknet opp mye bedre. På kvelden, etter at gubben hadde gått å lagt seg så malte jeg litt. Jeg driver nemlig å prøver å bli ferdig med et stort maleri, men det tar tid når man har en million andre ting å gjøre her hjemme og veldig lite energi. Det går hvertfall fremover og så langt er jeg fornøyd. En liten sniktitt skal dere så klart få.

Som sagt er jeg ganske fornøyd og det går fremover, men det er et stort lerret og det betyr jo da også at det er mye plass som skal fylles med hva det nå enn måtte bli.

Siden jeg sov på dagen i går så ble jeg ikke trøtt før sent på kvelden. Jeg har fått sovetabletter av legen, men jeg valgte å ikke ta dem siden jeg sov så lenge på dagen. Jeg får heller komme meg tidlig i seng i dag. Jeg har sovet i kun ca. 2 timer og 30 minutter i natt. Jeg begynner allerede å merke det, men om jeg går å legger meg igjen nå så får jeg aldri sove til natta igjen. Søvn er, som dere kanskje har skjønt ikke min beste venn. Jeg har et mål om å snu den døgnrytmen og er fast bestemt på å klare det.

I dag tenkte jeg å få gjort litt så jeg har hvertfall fått satt på en klesvask. Det er jo en start. Dagen har jo så vidt begynt. Vel, ikke aknurat for meg. Jeg våknet litt etter kl. 4, men dere skjønner hva jeg mener. Det er mye igjen av dagen og nok å finne på her hjemme så jeg skal prøve å få unna litt. Hvor mye det blir kommer ann på hvor mye energi jeg får i løpet av dagen, men nå skal jeg hvertfall ha meg litt frokost. Så skal jeg få ryddet litt i stua. Jeg prøver å få ryddet bort jula, men det går litt sakte. Jeg håper dere lesere har en bedre dag enn meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg