Maleri på sponplate

Jeg fant jo ut for en liten stund siden at jeg elsker jo å male. Forrige gang jeg hadde kjøpt inn malesaker så gikk jeg lei og solgt alt sammen, men så fikk jeg maling av venninna mi og tenkte jeg skulle prøve da. Jeg har jo vist dere malerier tidligere og fått utrolig koselige tilbakemeldinger på de.

Jeg har prøvd å koble litt av nå og da med maling. Jeg hadde ikke flere lerretter, men gubben hadde kappet opp en del av sponplatene han brukte på gulvet i 2. Etg når vi pusset opp der. Jeg begynte å male på disse og syns jo det ble utrolig stilig. Det endte til slutt med at jeg kom med en del kreative idéer og til slutt ble dette resultatet.

Dette er mitt beste maleri til nå. Jeg ble veldig fornøyd med dette og tenkte derfor å prøve litt mer og se om jeg får til noen andre slike. Dette kommer jeg definnetivt til å beholde selv. Jeg syns faktisk dette er et av de beste jeg har malt. “Mannen i regnet”.

Men hva syns dere om bildet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg