Lunsjpause i bakedag er best!

Her går det unna. Jeg har allerede blitt ferdig med å bake 2 ting. Snart skal jeg begynne på tredje, men jeg kjente at det var på tide med en liten pause. Greit å ikke slite seg helt ut. Jeg føler at det har gått i ett helt siden jeg begynte. Så nå blir det å spise litt (som jeg har bakt) og så kan jeg fortsette etterpå. Og jeg vet nøyaktig hva neste bakst blir. Det er en ting jeg har hatt veldig lyst til å prøve ut. Håper det blir like bra som de to andre. For i dag har baksten min blitt helt fantastisk. De er høye, luftige og lukter ekstremt godt! Disse oppskriftene gleder jeg meg veldig til å dele med dere. Jeg kan nesten ikke vente, men det må jeg jo hvis jeg skal ha oppskrifter på bloggen fremover. Det har vært så trist at jeg ikke alltid har hatt oppskrifter å gi dere. Så nå må jeg jobbe ekstra mye og få alt dette til å gå rundt her.

I dag har jeg jo virkelig satt i gang og er på riktig vei til at bloggen kan gå rundt igjen. Jeg føler at jeg har hengt litt etter, men ikke nå lengre. Alt går på skinner fremover (håper jeg), hvis ikke noe kommer i veien. I dag har jeg allerede kommet langt med oppskrifter. Jeg har både til fredag og mandag. Pluss at jeg skal bake mer sånn at jeg har til neste fredag også. Ja, hvem vet. Kanskje jeg får lagd enda mer enn de også. Vi får se hvor mye kroppen min tåler.

I tillegg til bakingen så har jeg jo nå masse tid til å komme meg og det betyr at det blir en lang gåtur i løpet av helgen. Jeg håper hvertfall den turen blir lang. Helt ærlig vet jeg ikke hvor den neste turen går fordi jeg har aldri gått den stien før, men det kommer til å bli noe helt nytt og det er jo kjempe gøy. For alt jeg vet så kan jeg havne et sted jeg har vært før, men det er vanskelig å vite før man faktisk har gått der. Vi får bare krysse fingrene og håpe at det er noe helt nytt. Jeg gleder meg uansett til å ta en lang tur i skogen. Uansett blir det hvertfall en youtubevideo ut av det og en veldig koselig tur i skogen.

Nå skal jeg hvertfall få i meg noe mat fordi det lukter så godt her at magen min har begynt å rope etter mat. Det er jo det beste med å bake. Ikke at magen roper, men at det lukter så godt i leiligheten. Nesten uansett hva man baker så dufter det helt himmelsk. Og det betyr jo at jeg blir skikkelig sulten uansett når jeg spiste sist. Man må jo smake på det man har bakt. Er dere ikke enig? Uansett om det skal fryses ned så må man jo smake. Fersk bakst er jo det aller beste som finnes. Så da får jeg få i meg litt mat og så blir det mer baking. Jeg tror faktisk jeg kommer til å bake i hele dag om kroppen min klarer det fordi det er så utrolig gøy.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg