Lunsjkaker til 1,-

Gårsdagen var en sånn dag da jeg følte at jeg hadde litt energi. Jeg fikk vasket opp litt sammen med kjæresten og vasket ovnen. Dette måtte gjøres fordi dagen før stod jeg i 1 time og stekte opp lunsjkaker. Vi fant medisterfarse til 50,- og det var utrolig billig. Det ble 50 lunsjkaker ut av den boksen og det vil jo si 1,- per lunsjkake. Vi fikk pakket dem samme dag, men oppvasken klarte jeg rett og slett ikke. Heldigvis er det problemet ute av verden takket være hjelp fra kjæresten.

I dag har jeg lyst til å prøve og gjøre litt, men jeg er ikke akkurat fylt med energi. Kanskje det blir bedre etter frokost og et par episoder med once apon a time.

Ellers så går det veldig bra. Kjæresten min og jeg har det veldig fint sammen. Jeg trives utrolig godt med han og han får meg til å smile, le og tiden flyr av sted. Han er ikke veldig flink til å lukke igjen skapene etter seg, men ingen er perfekte. Vis det kun er sånne småting som det så er jeg verdens heldigste!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg