Løsnegler og tur

Ja, overskriften sier jo det meste. Allikevel blir det en liten storytime. For tidligere I dag så fikk jeg plutselig lyst til å ta et fotbad. Ganske tidlig på morgenen faktisk. Så jeg satt der og fikset neglene,ikke at det er så mye å fikse. De knekker jo bare man ser på dem, men jeg tenkte det kunne bli gøy å file dem litt. Til slutt med det både håndkrem og fotoer. Før jeg viste ordet av det så hadde jeg tatt på løsnegler også. Og selvom de ikke sitter med lim så erdem faktisk ganske bra satt på.

Etter en stund så valgte jeg også å gå en tur, noe jeg har satt meg som mål å gjøre hver dag. Så jeg tenkte hvorfor vise dere neglene inne når naturen har så vakre farger. Så jeg knipset dette bildet under her for å vise neglene som jeg virkelig elsker. Jeg er veldig fornøyd medlem, men når pandemien roer seg vil jeg heller ha akryl enn løsnegler man setter på. Inntil da er disse utrolig fine å ha.

De har en veldig vakker form, ombre og glitter. Jeg er goth og liker svart, men jeg må si at disse neglene også er veldig pene. Når jeg etterhvert skal fikse neglene mine så blir det nok svart og gull, men sånn av og til er det fint med litt farger også.

Mens jeg var på tur så måtte jeg jo ta noen bilder og denne gangen kom jeg over noen vakre vårtegn som jeg gjerne vil dele med dere. Jeg ble så glad da jeg fikk øye på dette så jeg håper det gir dere glede også. Bare se her.

Det er noe helt spesielt med knopper på trærne om våren. Særlig når man ser de aller første knoppene og alt rundt er grått og trist. Da lyser dem virkelig ekstra opp og sprer glede til de som ser. Så om du ikke har sett noen knopper enda, ta en nærmere titt fordi dem kommer faktisk nå.

I tillegg er jeg veldig glad i grantrær. Dere har kanskje fått med dere det allerede, men de er så fine hele året fordi dem alltid er grønne. De står der og minner oss på at våren og sommeren vil komme tilbake. I mellomtiden vil de være der og gi oss litt farge igjennom hele vinteren. Derfor syns jeg dem fortjener å bli sett og derfor tok jeg dette siste bildet. Det og fordi jeg syns de er pene.

Dagens tur gikk veldig bra, selvom det var litt kaldt ute dag. Så jeg har allerede krabbet langt under teppet for å få I meg varmen nok en gang. Her blir jeg nok en stund før jeg skal lage middag. Det blir en stund til ennå, menetterhvert skal jeg lage lasagne. En dag skal jeg lage det fra bunnen av, men denne gangen får jeg nøye meg med Dolmio sin saus. Godt blir det uansett.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg