Løse opp i noen problemer

Jeg har nettopp lagd og spist middag, men jeg har ikke hatt så mye ekstra energi til å blogge. Grunnen til det er fordi det har vært så mye tull som jeg har vært nødt til å ta meg av. Det er dette med psykologen som aldri kom forrige mandag. Nå har jeg endelig fått en time i morgen. Noe som virkelig var på tide. Psykologen sa at det hadde blitt noe krøll med timeplanen. Vel, kanskje bruke en kalenderbok da! Med så mye rot det har vært hos denne psykologen så burde han kanskje vurdere et annet system. For det siste en person med psykisk uhellet trenger er usikkerhet og kaos hos sin psykolog.

I tillegg har jeg et annet problem som har holdt på i snart 3 måneder som jeg også driver å ordner opp i. Forhåpentligvis vil det gå i orden for dette problemet har med bloggen å gjøre og det er så demotiverende å ha akkurat dette hengende over meg. Jeg blir skikkelig utslitt når problemer tar lang tid å løse. Derfor håper jeg de får fikset det snart.

Med disse problemene som må løses og at jeg har en psykologtime i morgen, blir det ganske stille på bloggen i dag. Faktisk har jeg ligget på sofaen i hele dag, utenom middag og vært helt utslitt. Jeg er tilbake på sofaen og lurer faktisk på om jeg skal prøve å sove litt.

Og om du lurer på hvorfor det ikke er en oppskrift i dag så er det fordi jeg har flyttet på dagene. Fra nå av kommer det tirsdag, torsdag og lørdag i stedenfor mandag, onsdag og fredag. Fortsatt 3 dager i uken, bare andre dager enn det dere er vant til. Og i morgen kommer det en oppskrift på en nydelig middag. Så det er bare å glede seg.

Men da tror jeg at jeg skal slappe av/prøve å sove litt. Så håper jeg alle får en flott dag videre.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg