Lørdag betyr at…

Ja, har klokken kommet langt over 00:00 og det betyr at det teknisk sett er lørdag. En ny dag med nye, spennende ting på bloggen. I dag er faktisk en av de beste dagene du kan komme inn på bloggen fordi jeg skal nemlig komme med en ny oppskrift til dere litt senere. Det er noe jeg har gledet meg veldig til for det er jo noen dager siden jeg bakte nå, men jeg har valgt å ha det litt mer organisert på bloggen så det kommer oppskrifter på noe godt hver lørdag. I dag er altså den aller første oppskriften for i år og det gleder jeg meg så mye til. Jeg elsker å dele gode oppskrifter med dere.

Så jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal klare å komme med oppskrifter her inne som kan være spennende og morsomme å dele. Og vet dere hva? Jeg har funnet så mange gode idèer som jeg skal dele med dere fremover. Det blir så mye baking og matlaging som kommer til å gjøre bloggen min litt mer spennende (i mine øyne). For som dere vet så har jeg jobbet MYE med bloggen i det siste og jeg kommer stadig med flere idèer og jobber mer og mer fordi jeg vil gi dere det beste innholdet her på bloggen. Ja, dette gjør jeg for dere. Hadde dette vært en blogg kun for meg så hadde det ikke vært like gøy å blogge.

Det at jeg kan dele så mye spennende med dere gjør det virkelig gøy å blogge. Så jeg blir så utrolig glad for alle som følger bloggen på facebook og popper opp i kommentarfeltet. Tusen takk til alle dere. Og når bloggen vokser og jeg får så mange herlige tilbakemeldinger så vil jeg jo bare gjøre den bedre og bedre for dere. Derfor jobber jeg som bare det for å gjøre bloggen min til noe dere har lyst til å lese og følge med på. Særlig nå i lockdown og generelt med pandemien så er det jo veldig viktig å finne noe positivt å gjøre. Det er her jeg vil at bloggen min skal komme inn og hjelpe andre. Der har jeg jo mange idèer både til dere som liker å bake/lage mat, vil prøve ut nye hobbyer eller liker planter. Ja, jeg har prøvd å få inn mest mulig av det jeg liker og har litt greie på sånn at dere fantastiske lesere skal få det litt lettere. La oss gjøre 2021 til et bedre år enn 2020 og finne på mye gøy sammen (hver for oss).

Jeg blir så klart kjempe glad for tilbakemeldinger. Har dere prøvd ut en oppskrift så kom gjerne innom bloggen min eller på facebook og fortell meg om det. Ja, uansett hva bloggen min har hjulpet deg med så skriv gjerne til meg. Det gjør meg veldig glad og da kan DU faktisk være den som gjør dagen MIN bedre.

Så ja, i dag er en av de bedre dagene i uken hvor jeg kan dele oppskrift med dere og denne gangen er det noe så utrolig godt. Jeg kan nesten ikke vente med å dele det med dere, men dere må nok vente noen få timer til.

Ikke glem å følge bloggen på facebook HER sånn at du ikke går glipp av alle de spennende tingene på bloggen. Jeg blir selvfølgelig veldig glad hvis dere kommenterer og deler. Det blir virkelig satt pris på. Så hvis du syns at en oppskrift er bra f.eks så kan du dele den på facebook (om du har lyst til det) sånn at andre også kan få prøvd den ut.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg