Litt uheldig

Da var frokosten spist og denne gangen ble det gresk yoghurt med blåbær. Jeg var litt skeptisk til å prøve det fordi jeg har aldri spist yoghurt uten noe smak. Jeg tenkte kanskje ikke det kom til å smake noe godt, men det viste seg at det er ganske godt, hvertfall med litt blåbær. Derfor kjøpte jeg et par begere til og noen flere blåbær. Noe som er veldig bra fordi jeg har spist opp det første begeret (hvertfall innholdet) allerede. Jeg har sittet å sett på youtubevideoer om det overnaturlige og spist frokost.

Før frokost gikk jeg rundt og tørket støv. Så skulle jeg sette på en klesvask, men når jeg fylte kurven med klær jeg skulle vaske så begynner ankelen min å gjøre kjempe vondt. Jeg klarer ikke stå på den. Så jeg hopper bort og får tak i ei krykke før jeg fortsetter med klesvasken. Ja, når jeg først har bestemt meg for noe så skal ikke noe hindre meg i å fullføre det. Så jeg balanserte skittentøyet mellom armen og hofta, mens jeg støttet meg på krykken. Litt røff start på dagen, men jeg vet at det vil gå over fordi det er ikke første gang jeg har hatt slike smerter i beinet. Det betyr jo ikke at jeg skal gi opp alt og sitte her og syns synd på meg selv. Nri, da må man bare gjøre det beste ut av det. Dessuten er det mye jeg kan gjøre fordi jeg har jo et bein som fungerer helt fint.

I dag vil jeg egentlig gå en tur, men jeg får se om beinet mitt blir bedre før solen går ned. I mellomtiden kan jeg jo lese i boka jeg holder på med. Ja, kanskje til og med drive med noe hobbyrelatert. Det er nok å sette fingrene i selvom man ikke kan fly rundt så mye. F.eks er det alltid noe jeg kan jobbe med når det kommer til bloggen. Så her er det nok å finne på. Også får jeg bare krysse fingrene og håpe at beinet mitt snart er bedre for jeg vil ut i frisk luft.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg