Litt ommøblering

Etter å ha sett på det lille bordet ved tvbenken en stund så følte jeg at det ikke passet så bra inn. Så jeg fikk hjelp av samboeren min til å flytte tvbenken nærmere inngangen til stua og fikk det runde bordet på den andre siden av benken. Akkurat der det runde bordet står nå har jeg faktisk ønsket et lite bord, men å plassere det runde bordet der tenkte jeg ikke på før i går.

Og siden advent er over så byttet jeg ut lysfatet med de nye juledekorasjonene jeg fikk av brodern og dama. Sammen med den grønne planten og julestjernen så ble det skikkelig fint. Bare se på bildene under her.

Planen var jo egentlig å rydde bort all den rød julepynten når jeg orket, men så har jeg sovet så mye og ikke hatt så mye energi eller krefter i kroppen. Dette lille her var alt jeg klarte i dag. Nå har jeg vondt i beinet igjen og er utslitt, men jeg har i det minst fått gjort noe. Også har det blitt skikkelig fint her så nå kan jeg se meg rundt og nyte det jeg og samboeren min har gjort sammen for å få det finere her. Med litt støvsuging og støvtørking så ble det så bra her.

Nå tenker jeg å slappe av resten av kvelden. Jeg kjenner at det blir en veldig slitsom natt hvis jeg ikke får sove tidlig. Så da får vi krysse fingre og håpe at jeg får sove. Ellers er jeg veldig fornøyd med dagens innsats. Jeg har mye vondt kroppen og lite/ingen energi, men jeg klarte allikevel å gjøre noe. Det hjelper mye på humøret hvertfall.

Hvordan syns du det har blitt?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg