Litt negativt, men også mye positivt

I dag har jeg ikke hatt noe motivasjon og energi til å blogge så mye. Det har vært litt vanskelig fordi jeg hadde en såpass slitsom natt og kun 2 timer søvn. Jeg følte at jeg bare trengte å koble av i noen timer nå så det var nøyaktig det jeg gjorde. Samboeren min og jeg tok oss en gåtur ned til bussen. Derfra tok vi bussen til sentrum for å hente en pakke på posten (ikke noe spennende). Så var det opp igjen til leiligheten. Da var jeg så utslitt at jeg orket ikke bruke penger på bloggen. Jeg hadde prøvd å skrive et kort innlegg, men det hadde skjedd noe da jeg skulle publisere det så jeg gav opp og la fra meg telefonen.

Samboeren min har brukt ganske mye tid på pc i dag siden han er lærer og skal jo fortsatt ha timer med dem. Det blir jo så annerledes fra hvordan man er vant til så han ble jo ganske sliten av det. Han har som regel sittet på en kjøkkenstol foran pcen inne på soverommet så det er jo klart at det blir slitsomt i lengden. I tillegg er det jo første dagen med elevene for han fordi han har vært sykt.

For at begge to skulle få koblet litt av så satt vi oss ned og spilte Rick & Morty Monopoly. Jeg blir knust som vanlig, men det er uansett koselig å sitte sammen med samboeren min å spille brettspill. Jeg skulle jo ønske at jeg fikk litt mer søvn, men det er jo ikke alltid like lett.

I natt er egentlig mye viktigere at jeg får sove fordi i morgen ringer psykologen igjen. Som vanlig gruer jeg meg så utrolig mye, men nå er jeg så sliten at jeg snart ikke vet opp og ned på meg selv. Jeg håper det blir tidlig kvelden. Jeg orker ikke enda en sånn natt med depresjon og sorg på sitt verste.

Nei nå skal jeg bare slappe av og kose meg. Så får alt annet bare ligge. Det kommer flere dager og huarbeidet går hvertfall ikke noe sted. Viktigste nå er samtalen med psykologen i morgen og samtalen med NAV på mandag. Nå har jeg endelig fått svar på AAP søknaden min. Det ble et veldig positivt svar så nå er det bare å følge opp med samtaler og alt som må gjøres for at ting skal gå rundt. Så dette var jo ikke en helt negativ dag. Det var faktisk ganske mye positivt som skjedde også.

Hvordan har din dag vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg