Litt kaldt, men så vakkert

Jeg tenkte det kunne være fint med en liten tur nå mot kvelden også går jeg ut og får nesten kuldesjokk. Så det ble bare en liten tur bort til krysset før jeg måtte snu igjen. Det var godt med litt frisk luft da, selvom jeg fint kunne klart meg uten kulden akkurat nå. Så da var det bare å krype under teppet og bli her resten av dagen. Grunnen til at jeg ville gå en tur ut nå var fordi det akkurat ikke hadde blitt mørkt enda. Så da tenkte jeg at det kanskje ikke hadde blitt så kaldt ute. Jaja, så feil kan man ta. Koselig var det da uansett. Og som vanlig fikk jeg tatt noen bilder. Disse bildene ble jeg ekstra fornøyd med. Det er vist en skikkelig bra dag i dag. Først ser jeg et ekorn og så får jeg sinnsykt bra bilder. Jeg er hvertfall veldig med denne dagen, selvom jeg holdt på å fryse i hjel på de 5 minuttene jeg var ute.

Dem sier at alle gode ting er tre, så da ble det 3 bilder av trær i dag. Det jeg likte med disse bildene var den flotte himmelen, nærmere bestemt skyene. Den vakre fargen på skyene gjorde hele bildet, alle tre faktisk. For her treffer solens siste solstråler og gir skyene er varm farge. Dette er grunnen til at jeg liker å kikke ut av vinduet når solen går ned. Det er alltid så vakkert å se på, men det er ikke like enkelt å få de flotte fargene på bilder.

Så mens jeg var ute tok jeg tid til å nyte utsikten. Selvom det ikke var så lenge jeg orket å være ute så måtte jeg i det minste se på den fine himmelen og solen som lager vakre farger i skyene. Siden dette er noe av det fineste jeg vet om så ville jeg selvsagt dele det med dere. Nå som jeg har gjort det så skal jeg krype langt under teppet, få i meg varmen og slappe av. For i morgen kommer det en ny dag med nye eventyr. Da håper jeg det blir godt og varmt sånn at jeg kan gå meg en ekstra lang tur.

I morgen er det også planteoppdatering på bloggen så det blir jo en veldig fin dag. Jeg har mye spennende å vise dere og snakke om så det gleder jeg meg til.

Om du ikke vil gå glipp av det og mye annet kan du følge bloggen på facebook HER.

4 kommentarer
    1. Fine bilder. Hvor langt gikk du? Liker slike turer selv og bra at det bare er 10 gange fra min base til skogen. Der har vi en runde på ca 7 km som besøkes av mye folk. Der kan man besøke Hellashytta, Blektjern og mange andre turmål. Vil titte innom deg seinere. Ha en fin kveld.

      1. Jeg gikk ikke så langt nå, men tidligere i dag gikk jeg vel rundt 1-2km. Siden det fortsatt er kaldt ute så fungerer ikke kroppen min så bra, men til våren og sommeren skal jeg gå 2-4t turer og lage masse videoer, ta masse bilder og kose meg ute med niste. Det gleder jeg meg skikkelig til. For da er kroppen min mye bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg