Litt frustrasjon

I natt satt jeg og tenkte at jeg bare måtte kjøpe inn litt mer frukt. Jeg hadde så lyst på minitomater og bær. Når de kom med varene så ble jeg så utrolig skuffa. Dette er tredje gangen vi har fått dårlige tomater med mugg nedi. Jeg kjøpte 2 bokser og kun 6 små tomater fra den ene var spiselig. Forrige gang sendte jeg inn bilde og klage. De så de skulle ordne opp i det sånn at man ikke skulle få noe sånt igjen, men jaggu har dem klart det. Så nå kommer jeg ikke til å bestille tomater fra MENY Jessheim noe mer. Faktisk har jeg blitt skeptisk på å handle noe som helst frukt og grønt fra dem fordi det er så utrolig dårlig. Jeg vet vi er midt oppi dette koronar styret, men jeg syns faktisk folk der burde ta jobben sin litt mer seriøst. Man ville aldri gått i butikken og kjøpt en dårlig være selv. Hvorfor skal jeg da godta å få sendt råtten tomater hit? Det skal man så absolutt ikke og jeg føler At dette gjør meg ganske irritert. For det er ikke bare meg dette går ut over. Det kan faktisk sitte eldre eller syke der ute som får samme behandlingen og det er det som gjør meg så irritert. Det er derfor jeg syns at dem kan ta jobben sin på alvor. Det samme er når jeg skriver at dem skal bruke posene godt også får jeg en ting i en pose som fint kunne passet i en av de andre posene. Jeg er kanskje pirkete, men når jeg spørre etter fast frukt eller at dem skal bruke plassen i posen så forventer jeg at det skjer. Det er en grunn til at det kommentarfeltet er der.

Hva mener dere om dette?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg