Litt er bedre enn ingenting

Nå ligger jeg å slapper av etter å ha ryddet badegulvet for klær og satt på klesvask nr. 3. Og jeg må bare si at i dag er det varmt. Etter å ha hengt opp vaska nummer 2 så trodde jeg at jeg skulle svime av. Det var da jeg kjente at nå måtte jeg legge meg ned og slappe av litt.

Som dere vet så har jeg ikke hatt de beste dagene i det siste og jeg er fortsatt veldig sliten, men heldigvis krever ikke klesvask så veldig mye energi. Det er verre med oppvask f.eks. Og siden samboeren min allerede hadde satt på første vask så tenkte jeg hvorfor ikke fylle tørkestativet mens jeg er i gang. Så det er det jeg prøver å gjøre nå. Tredje vasken tok resten av mykgjøringen så da blir det ikke mer klesvask før vi får kjøpt mer. Nå har den holdt ganske lenge da. Faktisk har jeg hatt den siden jeg var i Sverige med moren min sist. Det begynner å bli noen måneder siden. Og en gang blir det tomt.

Nå tenker jeg at den vaska får kjøre ferdig også blir det å slappe av resten av dagen. Jeg har kun i morgen igjen og så skal jeg til Jessheim på onsdag. Jeg gruer meg helt sykt fordi jeg føler meg så dårlig, men detcer jo derfor jeg skal til psykologen.

De siste dagene har jeg ikke klart å komme meg ut døra fordi kroppen har vært sliten. Så hvis kroppen ikke sliter på onsdag så skal nok reisen til Jessheim gå ganske greit. Jeg må bare passe på å ha nok strøm på mobilen sånn at jeg finner frem dit jeg skal. Også er det jo lov å håpe på litt overskyet vær siden jeg skal gå et lite stykke.

Så hva skjer frem til da? Jo, i dag skal jeg få med meg nyhetene jeg fortalte dere som kommer kl. 21:00. Ikke glem det. Jeg skal også få hengt opp den siste vaska som står å går nå. Så skal jeg slappe av. I morgen blir det enten å gå en tur eller rydde opp litt i stua. Jeg får se hvor mye/lite energi denne kroppen har i morgen når jeg våkner. Det blir hvertfall ikke så mye å gjøre siden jeg må ta en dusj på kvelden og det tar energi det også. Forhåpentligvis blir ting litt bedre snart. Jeg har virkelig lyst til å gå turer. Kanskje ikke nå som det er så varmt, men om kvelden er det jo veldig deilig å gå tur. Eller kanskje til og med en morgentur. Det er jo lov å håpe at ting vil bli bedre. I mellomtiden prøver jeg å bruke kroppen litt og litt sånn at jeg ikke sliter den ut. Alltid like gøy med fibromyalgi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg