Litt bedre for hver dag

Da var det en ny dag og jeg må si at jeg faktisk føler meg litt bedre. Jeg har litt vondt i hodet og det kan skyldes en kombinasjon av dårlig søvn, ligget feil og jernmangel. Heldigvis er det ikke så ille som det har vært så forhåpentligvis går det over etter at jeg har fått i meg frokost. I dag klarte jeg å sette inn rundstykker i ovnen selv. Hadde jeg vært like dårlig som i går så hadde jeg ligget med sulten mage og vondt i hodet, men heldigvis er det ikke sånn i dag.

Selvom jeg er ganske utslitt og en tur til kjøkkenet for å ordne mat nesten fikk meg til å svime av så er det fortsatt en stor forbedring. Så da er det bare for meg å fortsette å spise sunn mat med jern og ta tabletten også er jeg forhåpentligvis ute på tur neste uke. For er det en ting jeg virkelig savner nå så er det å komme meg ut i frisk luft og se naturen.

Jeg må fortsatt ta det veldig rolig og lade opp slik at jeg slipper å bli like utslitt og ødelagt som jeg har vært. Nå er jeg endelig på bedringens vei og det er ingenting jeg heller vil enn å være frisk nok til husarbeid. Som ungdom hadde jeg nok aldri trodd at jeg kom til å si det og mene det, men når man ligger utslitt mye av livet så er til og med husarbeid gøy. Bare det å rydde stuebordet gjør meg glad. Da mener jeg hoppende glad og ikke bare “det var godt å få ryddet”. Det skal ikke så mye til for å gjøre meg glad og det er en egenskap jeg er veldig glad for å ha. Det å sette pris på de minste tingene i livet. Som å klare å lage frokosten selv. Så nå skal jeg spise og se på Netflix også får vi se hvordan resten av dagen blir.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg