Litt baking i dag også

Med en liten tur på butikken, litt middag og baking så ble denne dagen utrolig fin. Det er faktisk 3 dager på rad at jeg virkelig har følt at dagen har vært fantastisk. Bedre enn dette blir det ikke.

Jeg kommer ikke til å bake så mye i dag, men nå har jeg faktisk 3 oppskrifter klare. De kommer ut fra neste uke av. Nå har jeg fokusert mest på å komme tilbake og ha ting klart fremover. For når jeg ikke har det så blir jeg alltid så sliten og bakedagene blir ikke like koselige. Så derfor tok jeg 1 uke pause fra oppskrifter på bloggen, men nå er det bare å glede seg fordi nå har jeg mye godt til dere.

I tillegg har jeg funnet flere nye oppskrifter som jeg skal prøve ut i løpet av november og desember. Jeg tror dette kommer til å bli utrolig koselig og jeg tror disse oppskriftene kommer til å bli gode. Nå har jeg lett høyt og lavt etter de beste oppskriftene og jeg tror endelig jeg har dem nå. Så mye godt og nytt som kommer på bloggen tror jeg aldri jeg har hatt. Dette vil dere ikke gå glipp av. Her er det mye spennende å prøve ut til jul. Ja, og ellers også forsåvidt.

Denne gangen lagde jeg skikkelig julestemning når jeg bakte. Det var så koselig. Jeg satt på alle LED lys og tente alle telys. Med julemusikken på youtube ble alt helt perfekt. Og det beste av alt er at jeg føler meg så mye bedre fysisk når jeg har slike gode dager. Dette er hvorfor jeg elsker julen. Så mye glede og godt humør.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg