Litt av en morgen

Og så kan dagen begynne, men egentlig ikke. Jeg har sovet veldig lenge i dag og det hjelper ingenting. Nå våknet jeg jo tidlig i dag, men så gikk jeg å la meg igjen fordi kroppen min var helt utslitt. Det hjalp bittelitt, men absolutt ikke nok. I dag er det jo fredag og det betyr jo at det kommer en planteoppdatering, men det får komme senere i dag. Jeg orker ikke reise meg mer enn jeg må og jeg vil at bildene jeg bruker på bloggen skal være bra. Så det kommer etterhvert, bare ikke akkurat nå.

Resten av dagen går til å pakke ut varene som kommer fra MENY. Det var på tide med litt påfyll av grønnsaker og litt sånt. Ellers så har vi jo det meste. Nå har jeg jo handlet alt vi trenger av småting. Veldig synd at Havaristen ikke har mer matvarer på nettsiden, men det hadde jo vært litt dumt å sende. Jeg har aldri vært på butikken fordi det ligger et stykke unna og uten bil blir det veldig knotete å reise for å handle der. Da er det jo greit at MENY kan kjøre varer også. Jeg har sett at både Joker og Spar også har en slik tjeneste, men her leverer ingen av dem fordi butikkene er så langt unna. Hva gjør vel det når det er så mye annet som leverer hjem?

Her har vi hvertfall alt vi trenger av både mat og småting til badet, kjøkkenet og ellers. Det eneste som mangler nå er å få kappet de siste pappeskene slik at de ikke ligger i stua. Jeg har jo ryddet opp så bra her så da kan jeg ikke begynne å rote igjen. Så der har vi enda en ting som må gjøres i løpet av dagen, men først må jeg vente på matvarene fra MENY. Det er viktigst å ha nok energi til å få varene inn i kjøleskapet og frysern enn å kappe esker. Også får jeg se når jeg får ryddet og ordnet i boden. Alt må jo ut sånn at jeg kan støvsuge der for det er jo ikke gjort på en goood stund. Planen var å få det ryddig inni der før 1. desember og det skal jeg klare, men hvor lang tid det tar vet jeg ikke. Det er jo så mye kasser å gå igjennom.

Nå er det ikke lenge igjen før varene fra MENY er her så da tenker jeg å slappe av frem til da. Også kommer jeg vel i gang med denne dagen etter det. Jeg håper hvertfall det. Vi får vel bare vente og se hva jeg får gjort og hva jeg ikke får gjort i løpet av dagen.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg