Liten pause på Gol

Nå har vi kommet til Gol og jeg har sett på masse fin natur, tatt noen bilder og spist litt mat. Det ble en liten pause i Gol fordi det var et annet tog som skulle passere. Det eneste som er litt kjipt er når jeg skulle gå på do på toget. Den døra bør fikses for å si det sånn. Jeg fikk den ikke helt igjen så jeg fikk jo ikke låst døra. Den gikk jo opp når jeg var på do så jeg måtte jo kjappe meg å lukke døra igjen. Jeg gjorde meg fort ferdig for å si det sånn.

Nå har jeg lyst til å vise dere noen av bildene jeg har tatt så langt. Det er veldig fint der toget hører. Jeg har til og med sett campingen der vi var med pappa for 2 eller 3 år siden. Bensinstasjonen vi møtte pappa kunne jeg også se fra togvinduet. Det er koselige minner. Den ferien likte hvertfall Oliver. Han fikk lukte rundt og kose seg skikkelig mye.

Norge er utrolig vakkert. Vi burde bruke landet vårt mer til å dra på ferie, syns jeg. Med nydelig natur og faktisk utrolig mye å gjøre hvis man bare søker litt på nettet eller bruker fantasien. Så mye å se på, hvis man liker naturen sånn som meg.

Selvom jeg sitter på et tog i fart så blir det faktisk ikke så ille bilder altså. Jeg ble egentlig ganske fornøyd med disse bildene over her. Jeg lurer på hva som er rundt neste sving.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg