Liten pause i hagen

En liten pause og lunsj ute i hagen. Ja, jeg måtte jo en tur ut i hagen i dag allikevel. Så her sitter jeg og nyter et fat med frukt og hører på alle fuglene som synger. Dette er rene paradiset. Sånn vil jeg tilbringe resten av sommeren også. En nydelig morgen eller formiddag ute i hagen. Det får meg til å slappe av og det gir meg godt humør bare å være ute. Å starte dagen ute i hagen er derfor en av de beste måtene å begynne dagen på. Også med et lekkert fruktfat i tillegg ble dette en skikkelig flott pause fra husarbeid.

Ja, her er altså dagens lunsj som jeg sitter å koser meg med. Denne gangen ble det ikke å ligge på teppe fordi jeg skal snart inn igjen. Det er jo nok å gjøre, selvom jeg har kommet et godt stykke med oppvasken. Alt det må være ferdig til i morgen og jeg må i tillegg planlegge og lage oppskrifter for i morgen. Så jeg blir ikke ute så lenge som jeg har gjort de siste dagene. Synd egentlig fordi i dag var det perfekt temperatur. Ikke for varmt, men heller ikke så kaldt at jeg må inn å ta på meg joggebukse og hettejakke.

Også en ting jeg liker med å være i hagen er at jeg kan ha på meg shorts. Det går ikke når jeg skal gå turer i skogen, av flere grunner. Først og fremst fordi jeg har for store lår så jeg får røde, vonde merker på innsiden av lårene. En annen grunn er at jeg er livredd for flått og jeg hater myggstikk. Så da er det bedre å bruke bukse når jeg skal gå langt inni skogen. Det er ikke så varmt med shorts, men det er definitivt bedre med tights/bukse. Og derfor kjøpte jeg meg noen treningstights i fjor. Så mye om jeg gikk i fjor så trengte jeg mer enn ett par.

Så her sitter jeg altså og nyter litt frukt i varmen, før det er inn igjen for mer oppvask. Og når jeg har gjort det så har jeg andre ting å ta tak i. Med andre ord så trengte jeg denne lille pausen ute i solen. For hvor ellers skal jeg klare å slappe helt av?

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg